به گزارش زیرنویس به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، رضا فتاحی افزود: در اظهارنظری دروغ از سوی جاودانی در یک برنامه اعلام شد قرارداد پیام نیازمند در سال اول ۱۰۰ میلیارد ریال و در سال دوم ده برابر این رقم بوده است. وی که در گفت و گویی با شبکه خبر سخن […]

به گزارش زیرنویس به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، رضا فتاحی افزود: در اظهارنظری دروغ از سوی جاودانی در یک برنامه اعلام شد قرارداد پیام نیازمند در سال اول ۱۰۰ میلیارد ریال و در سال دوم ده برابر این رقم بوده است.

وی که در گفت و گویی با شبکه خبر سخن می گفت، ادامه داد: این ارقام کذب است و تکذیب می کنم. این حق برای باشگاه محفوظ است که از ایشان به کمیته اخلاق شکایت کند. او باید ثابت کند که در قرارداد پیام نیازمند مبلغ ادعا شده، درست است. بازیکن ما و هواداران ما بسیار ناراحت هستند.

فتاحی تصریح کرد: مهری، بازیکن استقلال قسم جلاله می خورد که قرارداد من ۱۶۰ میلیون تومان است. کدام عقل سلیمی باور می کند بازیکنی که سال گذشته ۱۵ میلیارد قرارداد داشته، ۱۶۰ میلیون تومان قرارداد بسته است؟

وی خاطرنشان کرد: دوستانی که این قانون را تدوین کرده اند الان که در باشگاه ها مسئولیت را بر عهده گرفته اند به همین قانون معترض هستند.

مدیر تیم سپاهان گفت: در مجلس هم که بخواهند قانونی را تصویب کنند تنفسی به آن می دهند که مثلا از یک سال دیگر اجرا شود. خیلی از باشگاه ها تعهداتی نسبت به مربیان و بازیکنان قبلی خویش داشته اند. لااقل تنفسی در اجرای قانون لحاظ می کردید گرچه سپاهان طبق اعلام صالحی، رئیس کمیته استیناف پایبند به سقف قرارداد بوده است.

فتاحی یادآور شد: قراردادهای سپاهان در فدراسیون ثبت و کارت بازی صادر شده است. سه روز بعد از قانون اولیه اعلام شده که قراردادها بایستی در سال دوم ۲۵ درصد افزایش پیدا کند در صورتی که در قانون اولیه هیچ صحبتی از قراردادهای دو فصله و سه فصله اعلام نشده بود.

منبع خبر: رکنـا