پیکر برادرم به دلیل سوختگی ناشی از انفجار منافقین قابل شناسایی نبود
پیکر برادرم به دلیل سوختگی ناشی از انفجار منافقین قابل شناسایی نبود

دادگاه رسیدگی به اتهام‌های ۱۰۴ نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به‌عنوان یک شخصیت حقوقی در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران در جریان است. گروهک تروریستی منافقین از خرداد ۱۳۶۰ به‌صورت رسمی عملیات مسلحانه و ترور را برای مقابله با انقلاب اسلامی برگزید و در طول این سال‌ها دست […]

- پیکر برادرم به دلیل سوختگی ناشی از انفجار منافقین قابل شناسایی نبود

دادگاه رسیدگی به اتهام‌های ۱۰۴ نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به‌عنوان یک شخصیت حقوقی در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران در جریان است.

گروهک تروریستی منافقین از خرداد ۱۳۶۰ به‌صورت رسمی عملیات مسلحانه و ترور را برای مقابله با انقلاب اسلامی برگزید و در طول این سال‌ها دست به جنایت‌های زیادی در حق مردم ایران زده است.

در این رابطه خواهر شهید سید حسین میری از شهدای ترور  گفت: برادر من در سال ۱۳۶۴ پس از بازگشت از جبهه، در بمب‌گذاری در خیابان ناصرخسرو به شهادت رسید.

وی با اشاره به اینکه خانواده در حالی با خبر شهادت شهید میری مواجه شدند که انتظار این اتفاق را در تهران نداشتند، اظهار کرد: خانواده‌ام پس از رفتن برادرم به جبهه، خود را برای شنیدن خبر شهادتش آماده کرده بودند، اما فکر نمی‌کردند که وی پس از بازگشت از جبهه در تهران شهید شود.

میری همچنین واقعه ترور برادرش را به دست منافقین تلخ توصیف کرد و گفت: پیکر برادرم به دلیل سوختگی ناشی از انفجار قابل شناسایی نبود.

خواهر شهید ترور در بخشی دیگر عنوان کرد: فکر نمی‌کردم روزی دادگاهی برای رسیدگی به جنایت‌های منافقین برگزار شود، اما این اتفاق افتاد؛ امیدوارم این دادگاه به نتیجه مطلوب برسد.

میری، در پایان گفت: من همیشه دعا می‌کردم که منافقین به سزای اعمالشان برسند.

منبع: میزان

+