به گزارش زیرنویس، سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز در خصوص این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان شیراز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران کلانتری ۱۹ بوستان و پایگاه تجسس قرار گرفت. وی افزود: ماموران در همین راستا تحقیقات خود را آغاز […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز در خصوص این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان شیراز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران کلانتری ۱۹ بوستان و پایگاه تجسس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در همین راستا تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات پلیسی موفق شدند در این خصوص ۲ سارق حرفه‌ای و یک نفر مالخر را شناسایی و آنان را در مخفیگاه‌شان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه متهمین در تحقیقات تکمیلی به ۵۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی و باغات در اطراف این شهرستان اقرار کردند، گفت: در بازرسی از انبار متهمان مقادیری اموال مسروقه از نوع موتور کولر، منبع آب، آبگرمکن، چادر مسافرتی و … کشف شد.

سرهنگ شجاعی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت سارقان و برهم‌ زنندگان نظم و امنیت عمومی و افراد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع خبر: رکنـا