به گزارش خبرنگار مهر، حامد کیخسروی صبح شنبه در بازدید خودرویی وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های بنیاد مسکن استان اردبیل، اظهار کرد: فاز یک شهرک شهید سلیمانی در قالب یک‌هزار و ۲۰۰ واحد و در ۲ تیپ در حال اجرا است. وی با بیان اینکه پروژه ۲ هزار و ۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن […]

به گزارش خبرنگار مهر، حامد کیخسروی صبح شنبه در بازدید خودرویی وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های بنیاد مسکن استان اردبیل، اظهار کرد: فاز یک شهرک شهید سلیمانی در قالب یک‌هزار و ۲۰۰ واحد و در ۲ تیپ در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه پروژه ۲ هزار و ۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن شهید سلیمانی در زمینی به مساحت قریب به ۱۴ هزار متر مربع در حال احداث است، تصریح کرد: این پروژه در ضلع جنوبی شهر اردبیل و در فاز هفت شهرک شهید سلیمانی واقع شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل با بیان اینکه در مهرماه سال‌جاری قرارداد پیمانکاری برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرک شهید سیلمانی منعقد شده است، گفت: در حال حاضر این پروژه با پیشرفت ۱۱ درصدی در حال اجرا است.

کیخسروی سرانه و مشخصات کل سایت شهید سلیمانی را یادآور شد و افزود: این پروژه شامل ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی، فضاهای سبز، واحدهای تجاری، پارکینگ‌های سرپوشیده و خیابان‌های ساماندهی شده است.

وی از تأمین مصالح توسط کارفرما برای این پروژه خبر داد و اضافه کرد: تاکنون بالغ بر ۲.۵ تن میلگرد برای اجرای این پروژه تأمین شده است.

کیخسروی بیان کرد: پروژه شهرک شهید سلیمانی در ۱۷ زون و ۵۷ بلوک ۲۴ و ۴۸ واحدی در چهار تیپ طراحی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: پروژه شهرک شهید سلیمانی در قالب سازه تونلی و به صورت صنعتی سازی عملیاتی می‌شود.

منبع: مـهر