ویسی: در گلزنی ناموفق بودیم
ویسی: در گلزنی ناموفق بودیم

به گزارش زیرنویس از تبریز، عبدالله ویسی پس از شکست ۳ بر صفر تراکتور مقابل نفت آبادان اظهار داشت: بازی بسیار خوب و روانی برای هر دو تیم بود. قبل از اینکه گل اول را بخوریم می توانستیم به گل برسیم که متاسفانه کم تجربه بودیم و مقابل تیم با تجربه ای مثل تراکتور و […]

به گزارش زیرنویس از تبریز، عبدالله ویسی پس از شکست ۳ بر صفر تراکتور مقابل نفت آبادان اظهار داشت: بازی بسیار خوب و روانی برای هر دو تیم بود. قبل از اینکه گل اول را بخوریم می توانستیم به گل برسیم که متاسفانه کم تجربه بودیم و مقابل تیم با تجربه ای مثل تراکتور و مقابل هواداران پرشور یک موقعیت هم ارزشمند است. نیمه اول ۲ گل خوردیم و برای نیمه دوم تغییراتی را دادیم و خوب شروع کردیم. بازتر بازی کردیم، اما در گل زنی باز هم ناموفق بودیم و تراکتور از موقعیتش استفاده کرد و گل سوم را زد.

وی در مورد حواشی این تیم و تاثیراتش در نتایج گفت: آبادان متاسفانه همیشه به این شکل بوده و حواشی که دور تیم است تیم را تحت تاثر قرار می‌دهد. ما با یک روحیه نامناسب به تبریز آمدیم و بچه ها با خودشان و با من صحبت نمی کردند. از نظر روحی و روانی خوب نبودیم، اما مقابل تیم گردن کلفت تراکتور با تمام وجود بازی کردند، اما سهم ما هیچ چیز نبود. در آبادان به این شکل است که باید با حواشی هم بجنگید.

سرمربی نفت آبادان  در مورد جدایی اش گفت: سه هفته قبل توافق کردیم که جدا شوم، اما چون زمان خوبی نبود و نمی توانستند با مربی دییگری صحبت کنند به من گفتند که سه بازی دیگر هم بمان و از همین جا از مردم خوب آبادان تشکر می‌کنم که نتوانستم تا پایان فصل در کنارشان بمانم. امیداوارم مربی بعدی که فرصت خوبی هم دارد موفق باشد. ما اول فصل ۳۰ روز وقت داشتیم و الان ۴۰ روز مسابقات تعطیل است. ۲۰ روز قبل هم من اعلام کردم و مسوولان باشگاه هم حتما با مربیانی صحبت کردند و با این حساب مربی جدید ۶۰ روز فرصت دارد. لطفا مربی جدید که آمد نگوید که من وقت نداشتم و تیم را نبستم. ۶۰ روز فرصت داری که تیمی در حد نام مردم آبادان ببندی.

ویسی در مورد اینکه ساختار دفاعی تیمش خوب بود، گفت: در همه تیم هایی که بودم در بحث دفاع و ضد حمله کار می کردیم، اما نمی دانم چرا این بار این شکلی شد.وقتی بازیکن تمرکز نداشته باشد، نمی‌توانید کاری کنید. از خط حمله که وقتی تیم حریف شروع به حمله می کند ما تمرکز نداریم.

وی در مورد غیبت طالب ریکانی عنوان کرد: این بازیکن مصدوم بود و سه روز تمرین نکرد و دو بازیکن دیگر را هم در اختیار نداشتیم.

سرمربی نفت آبادان در خصوص ارزیابی اش از لیگ امسال گفت: لیگ پویایی بود و خوشم آمد. ۳، ۴ تیم برای قهرمانی و سهمیه می جنگند. ۴، ۵ تیم هم در پایین جدول سر و کله هم می زنند که یه پله بالاتر بیایند. ۳، ۴ تیم هم که برای سهمیه بسته شده بودند و در میانه جدول جای شان امن است.

ویسی در مورد اینکه آیا بازیکنی بود که نظر شما را جلب کند، تاکید کرد: متاسفانه چندین سال است که بازیکن شاخص نداشتیم و دلیل آن هم این است که باشگاه ها نتیجه گرا شده اند. اصلا لژیونر هم در این چند سال نداشتیم. 

پایان پیام/





منبع: فارس