تیم استقلال در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان بود که این دیدار درنهایت با نتیجه ۲-۱ به سود آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید. جواد نکونام برای این دیدار از نفرات زیر در ترکیب اصلی استقلال استفاده کرد: سیدحسین حسینی، صالح حردانی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، […]

تیم استقلال در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان بود که این دیدار درنهایت با نتیجه ۲-۱ به سود آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

جواد نکونام برای این دیدار از نفرات زیر در ترکیب اصلی استقلال استفاده کرد:

سیدحسین حسینی، صالح حردانی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، کوین یامگا، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، مهرداد محمدی، آرمان رمضانی.

استقلال با پنچر شدن پیکانِ عنایتی، دوباره صدرنشین شد/ پایان خوش نکونام با آبی‌ها در نیم‌فصل

رضا عنایتی نیز برای مصاف با استقلال ترکیب زیر را به میدان فرستاد:

محمد ناصری، سامان نریمان جهان، غلامرضا ثابت‌ایمانی، منصور باقری، حامد پاکدل، امیرحسین صدقی، علی اکبر رنجبر، امیر طاهر، محمدجواد آزاده، مجتبی حقدوست، محمدحسین فلاح.

استقلال با پنچر شدن پیکانِ عنایتی، دوباره صدرنشین شد/ پایان خوش نکونام با آبی‌ها در نیم‌فصل

 داور مسابقه: امیر سامان سلطانی.

تیم پیکان در نیمه نخست و در دقیقه ۹ بازی می‌توانست به گل اول این بازی برسد که ضربه سر خطرناک سامان نریمان جهان روی ارسال محمد جواد آزاده  و تعلل حردانی و یامگا با واکنشی دیدنی سید حسین حسینی به گل تبدیل نشد.   تیم استقلال توسط آرمین در دقیقه ۲۰ به گل رسید اما با تصیم داوری گل آبی‌ها مردود شد چرا که سهرابیان در موقعیت آفساید قرار داشت. ارسال مهدی مهدی پور در دقیقه ۴۷ از سمت راست به روی دروازه با ضربه سر آرمان رمضانی حوالی نقطه پنالتی همراه شد که ضربه او با واکنش تماشایی ناصری راهی کرنر شد تا بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیم دوم شاگردان نکونام بازی هجومی را به نمایش گذاشتند و ضربه سر آرمین سهرابیان روی ارسال مهدی‌پور در دقیقه ۶۰ از روی کرنر با واکنش ناصری به کرنر رفت و روی کرنر مجدد این بار ضربه سر سهرابیان در دقیقه ۶۱ به گل اول استقلال تبدیل شد.

در ادامه پیکان برای زدن گل تساوی جلو کشید اما پیمان بابایی در دقیقه ۷۲ روی اشتباه نریمان جهان و توپ گیری عالی امید حامدی فر در میانه میدان، در موقعیت ضد حمله دو مدافع پیکان را از پیش رو برداشت و در محوطه جریمه با ضربه‌ای دقیق گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

در دقیقه ۸۶ شوت امیر فلاح روی اشتباه یامگا حسین حسینی با پا توپ را دفع کرد و در برگشت سانتر بازیکنان پیکان و ضربه سر امیر شهیم در استانه ورود به دروازه باز هم با واکنش دیدنی حسینی به گل تبدیل شد.

امیر شهیم در دقیقه ۹۳ یک از گل را جبران کرد اما برای بازگشت پیکان دیر شده بود و تیم استقلال درنهایت برنده بازی شد.

استقلال با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول بازگشت.

پیکانی‌ها نیز با این شکست با ۱۱ امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

منبع: خبـر ورزشی