هفته پانزدهم لیگ برتر| استقلال با پیکان سواری به صدر رسید
هفته پانزدهم لیگ برتر| استقلال با پیکان سواری به صدر رسید

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در دومین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان رفت که این بازی در نهایت با برتری ۲ بر یک شاگردان جواد نکونام تمام شد. با این نتیجه آبی‌پوشان نهمین برد فصل خود را کسب کرده و موقت تا […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در دومین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان رفت که این بازی در نهایت با برتری ۲ بر یک شاگردان جواد نکونام تمام شد.

با این نتیجه آبی‌پوشان نهمین برد فصل خود را کسب کرده و موقت تا قبل از دیدار سپاهان به صدر جدول رسیدند. در سوی مقابل تیم رضا عنایتی نیز با ۱۱ امتیاز در رتبه سیزدهم باقی ماند. 

داور: امیرسامان سلطانی

کمک‌ها: یعقوب حجتی و محسن سلطانی

کارت زرد: محمد جواد آزاده/ رضا عنایتی(سرمربی از پیکان)

کارت قرمز:-

گل: آرمین سهرابیان(۶۰) و پیمان بابایی (۷۲) برای استقلال/ امیر شهیم (۴+۹۰) برای پیکان

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، صالح حردانی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، مهرداد محمدی(۴۶- پیمان بابایی)، مهدی مهدی پور(۸۹- سعید مهری)، کوین یامگا، زبیر نیک نفس(۴۶- امید حامدی‌فر)، جعفر سلمانی (۳+۹۰- سامان تورانیان)، آرمان رمضانی(۷۳- گوستاوو بلانکو) و آرش رضاوند

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب پیکان: محمد ناصری، سامان نریمان جهان(۷۳- ، غلامرضا ثابت ایمانی)، منصور باقری، حامد پاکدل(۷۳- امیر شهیم)، امیرحسین صدقی، علی اکبر رنجبر (۹۰- مهرداد بایرامی)، امیر طاهر(۴۲- ایمان اکبری)، محمدجواد آزاده، مجتبی حق دوست و محمدحسین فلاح 

سرمربی: رضا عنایتی

دقایق حساس

دقیقه ۹ 

ارسال محمدجواد آزاده از سمت راست به روی دروازه با دفع ناقص صالح حردانی و تعلل کوین یامگا سبب خلق یک موقعیت جدی برای پیکان شد اما ضربه سر حامد پاکدل با واکنش تماشایی سید حسین حسینی دور شد.


دقیقه ۲۰

توپ با ارسال مهدی مهدی‌پور و تکل آرمین سهرابیان پس از برخورد به تیر سمت راست دروازه پیکان از خط گذشت اما کمک داور دوم، آفساید مدافع آبی‌ها را اعلام کرد.


دقیقه ۲۱

ارسال کوین یامگا از سمت راست با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد که این توپ هم با اختلاف زیاد از بالای دروازه گذشت.


دقیقه ۲۳

رمضانی این بار با سر توپ را به سهرابیان رساند اما تعلل این بازیکن در یک فرصت عالی سبب شد توپ در اختیار محمد ناصری آرام بگیرد. 


دقیقه ۲۴

دفع ناقص سهرابیان سبب شد سامان نریمان جهان در موقعیت شوتزنی قرار بگیرد اما آرش رضاوند در آستانه ورود توپ به دروازه با ضربه سر، شوت مهاجم پیکان را به کرنر فرستاد.


دقیقه ۴۹

ضربه سر آرمان رمضانی روی ارسال صالح حردانی با واکنش ناصری از زیر طاق دروازه پیکان بیرون کشیده شد.


دقیقه ۶۰

این بار سهرابیان روی ارسال ضربه ایستگاهی مهدی‌پور ضربه سر زد که این توپ با واکنش ناصری روی کرنر رفت. در ادامه ارسال کرنر همین هافبک استقلال سبب شد همین مدافع استقلال با یک پرش بلند و ضربه سر تماشایی گل اول آبی‌پوشان را به ثمر برساند.


دقیقه ۷۲

توپ‌ربایی امید حامدی‌فر از سامان نریمان جهان سبب شد توپ به پیمان بابایی برسد و او با پیشروی به سمت دروازه پیکان و عبور از منصور باقری و امیرحسین صدقی و یک ضربه چپ پای دقیق، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.


دقیقه ۷۵

مجتبی حقدوست روی یک ضربه ایستگاهی توپ را برای منصور باقری کاشت و شوت محکم این بازیکن با عبور از زیر دیوار دفاعی استقلال از کنار دروازه این تیم بیرون رفت.


دقیقه ۸۵

شوت از راه دور غلامرضا ثابت ایمانی با حدود ۲ متر اختلاف از بالای دروازه استقلال گذشت.


دقیقه ۸۶

حرکت بلانکو از سمت راست زمین پیکان با پاس در عرض او همراه شد که پس از عبور توپ از پیمان بابایی، ضربه مهدی‌پور با اختلاف کمی از کنار تیر عمودی سمت چپ بیرون رفت.


دقیقه ۸۷

سید حسین حسینی ضربه محمد حسین فلاح را با پای چپ خود برگشت داد و در ریباند درحالیکه همین بازیکن پیکان توپ را برای امیر شهیم ارسال کرده بود، کاپیتان استقلال این بار ضربه سر بازیکن خودروسازان را این بار از روی خط دروازه برگشت داد.

دقیقه ۴+۹۰

پاس در عمق مهرداد بایرامی با ضربه امیر شهیم به گل اول پیکان تبدیل شد.

پایان پیام/





منبع: فارس