امیرارسلان مطهری که پنجمین سال تجربه بازی در استقلال را پشت سر می‌گذارد، در فصل جاری روزهای تلخی را سپری کرده و فقط هفت بازی انجام داده و امروز هم مقابل پیکان دور از فهرست نفرات تیمش بود. این مهاجم گلزن که سال گذشته ۴ گل در ۲۳ مسابقه لیگ برتر برای استقلال به ثمر […]

امیرارسلان مطهری, مهاجم استقلال - واکنش عجیب و غیرمنتظره مهاجم استقلال به جدایی

امیرارسلان مطهری که پنجمین سال تجربه بازی در استقلال را پشت سر می‌گذارد، در فصل جاری روزهای تلخی را سپری کرده و فقط هفت بازی انجام داده و امروز هم مقابل پیکان دور از فهرست نفرات تیمش بود.

این مهاجم گلزن که سال گذشته ۴ گل در ۲۳ مسابقه لیگ برتر برای استقلال به ثمر رساند و در فصل جاری هم دور از پازل تاکتیکی جواد نکونام بوده و بعضا حتی در فهرست مسابقات قرار نمی‌گرفته، امروز هم علی رغم عدم مصدومیت دور از لیست بازیکنان آبی پوش برابر پیکان بود.

ارسلان مطهری که گفته می‌شود اولین خروجی استقلال در نقل و انتقالات است و احتمالا به تیمی مثل نساجی مازندران، فولاد خوزستان و … برود، پس از پایان مسابقه امروز تیمش مقابل پیکان واکنش عجیبی به جدایی از جمع آبی‌پوشان داشت.

این مهاجم استقلال که در حال عبور از میکسدزون ورزشگاه آزادی با سرعت بود، در واکنش به بحث جدایی از این تیم گفت: تکلیف خبرهایی که آمده بیرون، خبر است دیگر، خبر است، فقط خبر!

بیشتر بخوانید: واکنش شجاع خلیل‌زاده به شایعه جدایی از تراکتور در نیم‌فصل

منبع: خبـر ورزشی