به گزارش زیرنویس به نقل از مهر، مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال با اعلام سرمربی این تیم طی چند روز آینده به تهران خواهد آمد. جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران امروز در نشست خبری بعد از بازی با پیکان از بازگشت مدافع برزیلی استقلال خبر داد و گفت: این مدافع برزیلی طی روزهای […]

به گزارش زیرنویس به نقل از مهر، مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال با اعلام سرمربی این تیم طی چند روز آینده به تهران خواهد آمد.

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران امروز در نشست خبری بعد از بازی با پیکان از بازگشت مدافع برزیلی استقلال خبر داد و گفت: این مدافع برزیلی طی روزهای آینده به استقلال باز خواهد گشت.

وی در خصوص نحوه آمدن این بازیکن هم گفت: قرارداد سیلوا اصلاح خواهد که کارهای آن طی روزهای آینده نهایی خواهد شد و این بازیکن بعد از تعطیلات ژانویه به ایران سفر خواهد کرد.

رافائل سیلوا مدافع آبی‌ها در ابتدای فصل به دلیل بی توجهی مدیران استقلال نسبت به پرداختی این بازیکن قرارداد خود را یک طرفه فسخ کرد و به کشورش بازگشت. همچنین این بازیکن در خصوص مطالبات خود از باشگاه استقلال شکایت کرده بود که ظاهراً با توافقاتی که صورت گرفته است مشکلات مدافع برزیلی هم حل خواهد شد.