شرمنده بازیکنان هستم/ ما هم می توانستیم بی قانونی کنیم!
شرمنده بازیکنان هستم/ ما هم می توانستیم بی قانونی کنیم!

کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به کاهش قرارداد بازیکنان آبی‌ها گفت: در ابتدای فصل برای کاهش قراردادها با بازیکنان حرف زدم و آنها قبول کردند اما الان شرمنده آنها هستم.

به گزارش زیرنویس،سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان تیم استقلال پس از پیروزی آبی‌های پایتخت مقابل پیکان تهران، توضیح داد: توانستیم یک بازی خوب را ارائه کرده و به روند خوب خود در این فصل ادامه دهیم. با این برد نیم فصل را به خوبی تمام کردیم. از هواداران خودمان هم تشکر می‌کنم چون امسال حمایت‌های آنها خیلی به ما انرژی داده و امیدوارم تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

وی درباره پرداخت نشدن قراردادهای بازیکنان استقلال و باقی ماندن چند درصد از قراردادهای فصل قبل نیز گفت: به قدری درباره مسائل مالی صحبت کرده‌ایم که تکراری شده است. خود من برای کم کردن قرارداد با بازیکنان خیلی صحبت کردم و دست همه آنها هم درد نکند چون قبول کردند که قراردادشان را کاهش دهند. الان اما من شرمنده بازیکنان هستم چون سایر تیم‌ها تخلف کرده‌اند و اتفاقی هم نیفتاد، امتیازات متخلفان به آنها برگشت.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران افزود: ما خوشحالیم که این امتیازات به آنها برگشت اما چیزی که ما را ناراحت می‌کند این بود که ما همه جوره به قوانین احترام گذاشتیم ولی تیم‌های دیگر قوانین را رعایت نکردند و بازیکنان زیادی هم داشتند و ۱۳ هفته با آنها بازی کردند. ما هم می‌توانستیم قانون را رعایت نکنیم و بازیکنان بیشتری جذب کنیم.

حسینی با انتقاد از بازگشت امتیاز به سپاهان و پرسپولیس تصریح کرد: شاید اگر بازیکنان مد نظر خود را جذب می‌کردیم آن بازی‌هایی که مساوی کردیم را می‌بردیم. اگر کمبود بازیکن نداشتیم صالح حردانی در سومین بازی متوالی از دفاع راست به دفاع آخر نمی‌آمد. مشکلات زیادی داشتیم و این مشکلات از فصل قبل با تیم است. به عنوان مثال، ما ۴۵ درصد از فصل قبل طلب داریم و الان هم که نیم فصل است، ۲۰ درصد دریافتی داشته‌ایم.

وی در پایان در خصوص مشکلات مالی این تیم گفت: من نمی‌دانم چرا مشکلات مالی فقط برای تیم استقلال است. می‌دانم که خطیر تلاش می‌کند اما به تلاش بیشتری نیاز است تا این مسائل حل شود. ما از سال قبل طلب داشتیم و متأسفانه مدیریت سال قبل خیلی ضعیف عمل کرد. به قدری ضعیف بودند که یک اسپانسر را یک سال تمام رایگان روی پیراهن خودمان زدیم و الان من نمی‌دانم آن فرد با چه رویی مصاحبه می‌کند.

منبع: مـهر