تمرکز عامل موفقیت پرسپولیس برابر مس رفسنجان است/ قهرمانی نیم فصل زیاد مهم نیست
تمرکز عامل موفقیت پرسپولیس برابر مس رفسنجان است/ قهرمانی نیم فصل زیاد مهم نیست

حمید علی عسگری بازیکن سابق پرسپولیس درباره  وضعیت سرخ‌پوشان در آستانه بازی با تیم مس رفسنجان اظهار کرد: شرایط یک مقدار بهتر شده است و امیدوارم پرسپولیس این بازی هم پیروز شود و بتواند نیم فصل اول را به خوبی تمام کند. علی عسگری درباره اینکه تیم مس رفسنجان در چند هفته اخیر نتایج خوبی […]

- تمرکز عامل موفقیت پرسپولیس برابر مس رفسنجان است/ قهرمانی نیم فصل زیاد مهم نیست

حمید علی عسگری بازیکن سابق پرسپولیس درباره  وضعیت سرخ‌پوشان در آستانه بازی با تیم مس رفسنجان اظهار کرد: شرایط یک مقدار بهتر شده است و امیدوارم پرسپولیس این بازی هم پیروز شود و بتواند نیم فصل اول را به خوبی تمام کند.

علی عسگری درباره اینکه تیم مس رفسنجان در چند هفته اخیر نتایج خوبی نگرفته و این تیم می‌تواند برای پرسپولیس دردسرساز شود، گفت: به نظرم مس رفسنجان تیم خوبی است و پرسپولیس نباید این تیم را دست‌کم بگیرد. با توجه به شرایطی که دارند و فشاری که بر روی تیم و سرمربیشان است، خودش از یک طرف می‌تواند انگیزه زیادی برایشان باشد و از یک طرف می‌تواند فشار روحی و روانی بر روی آن‌ها بیاورد. به طور کلی شرایط ۲ طرفه است که هم به نفعشان و هم به ضررشان است، اما پرسپولیس باید با تمرکز وارد زمین مسابقه شود و ۳ امتیاز بازی را بگیرد که تعطیلات نیم فصل را با یک حال خوب سپری کنند.

او درباره  اینکه صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت لوکادیا مطرح می‌شود و این بازیکن می‌تواند به پرسپولیس کمک کند، عنوان کرد: به هر حال تیم پرسپولیس فوروارد ندارد و  سرمربی باید تشخیص بدهد که این بازیکن به درد می‌خورد و شنیدم که گل محمدی پیشنهادی به لوکادیا داده است و حتما به دردشان می‌خورد که چنین پیشنهادی را دادند. سرخ‌پوشان باید در خط حمله تقویت شوند و به نظرم اگر این انتقال صورت بگیرد اتفاق خوبی خواهد بود.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه امتیازات پرسپولیس و سپاهان را بازگرداندند، اما خیلی از تیم‌ها به این موضوع اعتراض داشتند، گفت: این‌ها بازی‌هایی هست که در فوتبال ایران وجود دارد و دلایلش را نمی‌دانم. تنها جایی که چنین اتفاقاتی می‌افتد، کشورمان است و خیلی مضحک است. این اتفاقات باید به شکلی مدیریت شود. به هر حال خیلی‌ها از این مسائل ضرر می‌کنند و پرسپولیس هم یکی از این تیم‌های ضرر کننده بود. امیدوارم تکرار نشود و نمی‌دانم چه ارگانی این مسائل را رسیدگی می‌کند، اما سرخ‌پوشان با قانون سقف بودجه خیلی آسیب دیدند.

علی عسگری درباره اینکه نیم فصل دوم تیم‌ها می‌توانند بازیکنان مدنظر خود را بگیرند، گفت: شرایط به صورتی شد که اگر  نیم فصل دوم  هم قانون سقف بودجه را بردارند خیلی کمک نمی‌کند تا بازیکن بگیرند، چون اکثر بازیکنان جابه جا شدند و دیگر امکانش نیست. اکنون  بازیکن خارجی خوب  کم پیش می‌آید تا به ایران بیاید، چون کیفیت بازیکنان داخلی بالا است.  جذب بازیکن خارجی باکیفیت خوب از لحاظ هزینه زیاد می‌شود.

او درباره  اینکه تیم پرسپولیس می‌تواند قهرمان نیم فصل شود، بیان کرد: به نظرم قهرمانی در نیم فصل زیاد مهم نیست و باید  تمرکز سرخ‌پوشان  برای پایان فصل باشد. البته امیدوارم که بهترین اتفاق برای پرسپولیس در پایان نیم فصل رقم بخورد.

باشگاه خبرنگاران