علیرضا پسندیده درباره بدهی مالیاتی فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی اظهار کرد: این بدهی که چیزی حدود یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است، مربوط به سال ۹۶ بوده که تا امروز گریبانگیر فدراسیون و همچنان پرونده آن باز است. البته با تنظیم لایحه ای بصورت موقت جلوی اجرای آن را گرفتیم […]

- بدهی یک و میلیارد و ۹۰۰ میلیونی یک فدراسیون به خاطر مالیات سال ۹۶

علیرضا پسندیده درباره بدهی مالیاتی فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی اظهار کرد: این بدهی که چیزی حدود یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است، مربوط به سال ۹۶ بوده که تا امروز گریبانگیر فدراسیون و همچنان پرونده آن باز است. البته با تنظیم لایحه ای بصورت موقت جلوی اجرای آن را گرفتیم تا در فرصت مناسب با ارائه مدارک لازم به اداره مالیاتی بدهی را تعدیل و تسویه کنیم.

وی گفت: این بدهی در سال ۹۶ حدود ۷۰۰ میلیون تومان بود که طی این سال‌ها به دلیل عدم پرداخت، مشمول جریمه شده که به مبلغ  یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی تاکید کرد:  تلاش داریم  برنامه های فدراسیون را به موقع با همکاری و مشارکت نهادهای همسو و خیرین پیش ببریم تا وقفه‌ای در اجرای برنامه‌ها نداشته باشیم.

پسندیده همچنین به برگزاری جشنواره ملی بازی های بومی محلی  اقوام ایرانی زیر نظر فدراسیون  اشاره کرد و گفت: این برنامه یک رویداد ملی است که ان شاءالله در بهمن ماه  به میزبانی استان تهران  با حضور اقوام مختلف در دو بخش رقابتی و آئینی برگزار خواهد شد.

وی درباره دومین دوره جام پرچم نیز اظهار کرد: دوره اول جام پرچم تنها در رشته مینی فوتبال برگزار شد. امسال تصمیم داریم با کمک وزارت ورزش و جوانان و همکاری فدراسیون های مورد نظر این جام را در ۴ رشته ورزشی مینی فوتبال، والیبال ۴ نفره، کاراته و پرتاب وزنه برای رده های سنی ۱۵ تا ۲۰ سال برگزار کنیم. برای شروع کار چیزی حدود ۶ میلیارد تومان از سوی وزارت ورزش و جوانان به کلیه ادارات کل ورزش و جوانان به منظور برگزاری جام، اختصاص پیدا کرده که امیدوارم با اختصاص به موقع اعتبارات به هیات‌های ورزشی تابع این فدراسیون، طبق زمان تعیین شده جام را آغاز و به پایان برسانیم.

ایشان در ادامه به جام “یاری‌گران زندگی” ویژه خانه های ورزش روستایی در آینده نزدیک اشاره کرد که قرار است با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر در کلیه روستاهای سراسر کشور اجرا شود.

منبع: خبـر ورزشی