ستاره مصدوم بارسلونا با تیم راهی عربستان می‌شود
ستاره مصدوم بارسلونا با تیم راهی عربستان می‌شود

به گزارش زیرنویس، با وجود پایان سختی که بارسلونا در سال ۲۰۲۳ داشت این تیم اهداف بسیار بزرگی برای سال جدید دارد. کاتالان‌ها مصمم هستند فاصله خود را در لالیگا کم کنند اما حالا اهداف دیگری نیز برای تمرکز روی آنها خواهند داشت. جدا از لیگ، بارسلونا باید در سوپرجام شرکت کند که قرار است […]

به گزارش زیرنویس، با وجود پایان سختی که بارسلونا در سال ۲۰۲۳ داشت این تیم اهداف بسیار بزرگی برای سال جدید دارد. کاتالان‌ها مصمم هستند فاصله خود را در لالیگا کم کنند اما حالا اهداف دیگری نیز برای تمرکز روی آنها خواهند داشت. جدا از لیگ، بارسلونا باید در سوپرجام شرکت کند که قرار است در عربستان برگزار شود. 

با این شرایط، پدری یکی از حیاتی‌ترین بازیکنان بارسلونا همچنان به صورت انفرادی کار بدنسازی را دنبال می‌کند. طبق گزارش آس، اعجوبه ۲۱ ساله به همراه تیم اول بارسلونا به عربستان سفر خواهد کرد. این همراهی به پدری این امکان را می‌دهد که در صورت صعود بارسا به فینال یکی از گزینه های ژاوی باشد.

در ادامه این گزارش آمده است پدری برای بازی نیمه‌نهایی مقابل اوساسونا محروم است اما در صورت صعود بارسا به فینال و دریافت چراغ سبز از سوی کادر پزشکی، پدری می‌تواند برای آبی اناری‌ها بازی کند. 

پایان پیام/





منبع: فارس