فوتبال دفاعی از سوی جواد نکونام در استقلال واژه های قابل باوری نیستند. استقلال در حالی دور رفت بازی های لیگ برتر را با ۳۲ امتیاز به پایان رسانده که ۲۳ گل به ثمر رسانده و معدل گل زده استقلال در دور رفت بازی ها در هر مسابقه ۱.۵۳ است. استقلال فصل گذشته تحت هدایت […]

- وصله فوتبال دفاعی دیگر به این مربی نمی چسبد/ نه، الگوی او کیروش نیست!

فوتبال دفاعی از سوی جواد نکونام در استقلال واژه های قابل باوری نیستند. استقلال در حالی دور رفت بازی های لیگ برتر را با ۳۲ امتیاز به پایان رسانده که ۲۳ گل به ثمر رسانده و معدل گل زده استقلال در دور رفت بازی ها در هر مسابقه ۱.۵۳ است. استقلال فصل گذشته تحت هدایت ریکاردو ساپینتو در دور رفت بازی ها در هر بازی یک گل به ثمر رسانده بود و با ۱۵ گل دور رفت بازی ها را به اتمام برد. هر چند در پایان فصل استقلال شمار گل های زده خود را به عدد ۵۲ رساند و تهاجمی ترین تیم لیگ برتر لقب گرفت.

بدون شک ارایه فوتبال دفاعی از سوی جواد نکونام در تیم فولاد با توجه به قابلیت های فنی تیم و رسیدن به موفقیت بود. سبکی که موجب شد تیم فولاد همواره در لیگ برتر به مقام های درخور تحسینی دست پیدا کند که می توان به قهرمانی در سوپر جام و جام حذفی و حضور شایسته در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد. جواد نکونام دراستقلال نشان داد فوتبال تهاجمی را دوست دارد و علاقه مند است تیمش در برابر حریفان با پیروزی های پر گل به کار پایان دهد.

آنچه مسلم است وصله فوتبال دفاعی دیگر به این مربی جوان نمی چسبد و او به دنبال جذب بازیکن در فاز تهاجمی در تعطیلات زمستانی است تا استقلال را به تیم قوی تری تبدیل کند.

منبع: خبـر ورزشی