به گزارش زیرنویس به نقل از رکنا، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار داشت: همزمان با اعلام وقوع یک فقره درگیری و اعمال قدرت نمایی و شرارت فرد مسلح در محدوده محله نازی آباد تهران ، بلافاصله ماموران کلانتری۱۳۰ پلیس پیشگیری به محل اعلامی اعزام شدند. وی افزود: ماموران با حضور […]

به گزارش زیرنویس به نقل از رکنا، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار داشت: همزمان با اعلام وقوع یک فقره درگیری و اعمال قدرت نمایی و شرارت فرد مسلح در محدوده محله نازی آباد تهران ، بلافاصله ماموران کلانتری۱۳۰ پلیس پیشگیری به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور به موقع و موثر خود در صحنه، عامل اصلی درگیری و نزاع مسلحانه را شناسایی و با انجام اقدامات پلیسی خودرو متهم را پس از اجرای طرح مهار متوقف و متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ قاسم پور ادامه داد : در بررسی های بیشتر از خودرو متهم ، یک قبضه کلت کمری به همراه ۷ فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح سرد کشف شد؛ همچنین در بررسی اولیه مشخص شد، فرد متخلف دارای سوابق متعدد کیفری بوده که برای بررسی های تخصصی به کلانتری محل ، انتقال یافت.

رئیس پلیس پیشگیری تهران در پایان امنیت و آرامش مردم را خط قرمز پلیس دانست و تصریح کرد: هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

26 اردیبهشت 1403

چرا چربی بازو مهم است؟

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است دانشمندان یونانی در مطالعه‌ای جدید، ارتباطی بین چربی بازو و کیفیت استخوان ستون فقرات کشف کرده‌اند. این یافته‌ها می‌تواند به روشی جدید برای پیش‌بینی و پیشگیری از شکستگی‌های ستون فقرات در افراد مسن منجر شود. پوکی استخوان، بیماری شایعی که باعث ضعیف شدن و شکننده شدن […]

26 اردیبهشت 1403

جنجالی که یک «موش مُرده» در ژاپن به پا کرد!

 یک شرکت تولید نان ژاپنی به خاطر پیدا شدن بقایای موش مرده در محصولات توزیع شده خود، بسته های نان را از بازار جمع کرد و عذرخواهی کرد.      به نقل از اسوشیتیدپرس، شرکت پاسکو پس پیدا شدن بقایای موش مرده در دو بسته نان حدود ۱۰۴ هزار بسته نان سفید را از قفسه […]

25 اردیبهشت 1403

ماجرای پست جنجالی ایلان ماسک درباره بمباران تهران!

ایلان ماسک، به‌عنوان مدیرعامل چندین شرکت و سومین فرد ثروتمند جهان در برنامه ایکس(توییتر) تصویری عجیب که بمباران در تهران را نشان می‌دهد منتشر کرد.