به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در فاصله کمتر از دو هفته تا آغاز جام ملت‌های آسیا فهرست نهایی امیر قلعه‌نویی با ۲۷ بازیکن اعلام شد و در میان این بازیکنان حضور محمدجواد حسین‌نژاد ویژه به شمار می‌آید. حسین‌نژاد که از دومین دیدار لیگ برتر در دوره بیست و سوم به دلیل مصدومیت محمد […]

- آشنایی با جوان‌ترین بازیکن جام ملت‌های آسیا

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در فاصله کمتر از دو هفته تا آغاز جام ملت‌های آسیا فهرست نهایی امیر قلعه‌نویی با ۲۷ بازیکن اعلام شد و در میان این بازیکنان حضور محمدجواد حسین‌نژاد ویژه به شمار می‌آید.

حسین‌نژاد که از دومین دیدار لیگ برتر در دوره بیست و سوم به دلیل مصدومیت محمد کریمی به ترکیب اصلی تیم ملی راه پیدا کرد، توانست در ادامه نیز خودش را به عنوان یکی از بازیکنان ثابت سپاهان در میان ستاره‌های پرشمار این تیم جا بیندازد تا امیر قلعه‌نویی هم درنهایت او را به تیم ملی دعوت کند.

حسین‌نژاد که در دو اردوی قبلی تیم ملی همراه سایر بازیکنان بود، حالا نامش در لیست نهایی هم دیده می‌شود تا جوان‌ترین بازیکن حاضر در مسابقات باشد. البته اگر مشکل سردار آزمون برای اضافه شدن به اردوی تیم ملی حل شود، یکی از نفرات دعوت شده خط خواهد خورد.با این وصف در حال حاضر حسین‌نژاد که زاده تیرماه سال ۱۳۸۲ است، با ۲۰ سال و ۶ ماه جوان‌ترین بازیکن تیم ملی در جام ملت‌های آسیای ۲۰۲۳ قطر خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا