باشگاه استقلال و تیم بزرگسالان این مجموعه در شرایطی به پایان نیم فصل اول رسید که با ۳۲ امتیاز فعلاً در صدر رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد. این صدرنشینی در شرایطی برای استقلال رقم خورده که مدیران باشگاه آبی تهران مدعی هستند سقف بودجه تعیین شده برای باشگاه‌ها را رعایت کرده‌اند. موضوعی که حالا به […]

- الگوبرداری نقطه به نقطه استقلال از پرسپولیس و سپاهان

باشگاه استقلال و تیم بزرگسالان این مجموعه در شرایطی به پایان نیم فصل اول رسید که با ۳۲ امتیاز فعلاً در صدر رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

این صدرنشینی در شرایطی برای استقلال رقم خورده که مدیران باشگاه آبی تهران مدعی هستند سقف بودجه تعیین شده برای باشگاه‌ها را رعایت کرده‌اند. موضوعی که حالا به شدت مورد انتقاد پیشکسوتان و هواداران استقلال قرار گرفته و آنها معتقدند استقلال هم باید از تمام توانش برای خرید بازیکن استفاده می‌کرد یا لااقل نفرات ارزشمندی مانند مهدی قایدی و محمد محبی را در این جمع نفرات تیمش نگه می‌داشت.

اما نگاهی دوباره به بیانیه صادر شده از سوی باشگاه استقلال در واکنش به بازگرداندن امتیازات کسر شده مشخص می‌کند این مجموعه حالا با قدرت وارد فصل نقل و انتقالات خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اولین واکنش باشگاه استقلال به بازگشت امتیازهای پرسپولیس و سپاهان/ ۵ دی ماه را به خاطر بسپارید!

اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که در صورت بودن بودجه لازم برای این مجموعه استقلال قصد دارد خریدهای مورد نظر جواد نکونام را انجام داده و بدون توجه به سقف تعیین شده در چهارچوبی که کمیته استیناف و کمیته انضباطی قبول داشته باشند خریدهایش را انجام بدهد تا در مسیر تیم‌هایی مثل پرسپولیس و سپاهان قرار بگیرد.

افراد نزدیک به باشگاه استقلال خبر می‌دهند قرار است ظرف امروز یا فردا جواد نکونام همراه با علی خطیر جلسه‌ای در ارتباط با فصل نقل و انتقالات داشته و درباره خریدهای قطعی سرمربی استقلال صحبت‌های نهایی را انجام بدهند.

منبع: خبـر ورزشی