عیسی زارع پور امروز با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، درباره افزایش تعرفه اینترنت اظهار کرد: تعرفه‌ها از سال ۱۳۹۶ تا به الان تغییر نکرده است و افزایشی نداشتیم. وی افزود: بخش خصوصی اگر بخواهد کیفیت شبکه را افزایش دهد و نیاز مردم را بر آورده کند به منابع نیاز دارد. اگر […]

عیسی زارع پور امروز با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، درباره افزایش تعرفه اینترنت اظهار کرد: تعرفه‌ها از سال ۱۳۹۶ تا به الان تغییر نکرده است و افزایشی نداشتیم.

وی افزود: بخش خصوصی اگر بخواهد کیفیت شبکه را افزایش دهد و نیاز مردم را بر آورده کند به منابع نیاز دارد. اگر به نرخ تورم توجه کنیم این افزایش باید انجام می‌شد و در نهایت برای اولین بار در وزارت ارتباطات این موضوع را به تعهد و آن را به الحاقیه پروانه تبدیل کردیم تا درصورتی که تعهدات را انجام ندهند، بتوانیم برخورد و جریمه کنیم.

واکنش عیسی‌ زارع‌پور به هک اسنپ‌فود

وی در حاشیه این جلسه درباره آخرین وضعیت لایحه حفاظت از داده، اظهار کرد: ما لایحه حفاظت از داده را به دولت ارسال کردیم و الان به کمیسیون حقوقی و قضایی ارسال شده و در آنجا قرار است بررسی سپس برای بررسی نهایی به مجلس ارسال شود.

۲۲۷۲۲۷

منبع: خبـرآنلاین