مهدی طارمی بازیکنی است که کلا احترام پیشکسوتان و اهالی فوتبال را نگه می‌دارد و در تمام این سال‌ها کمتر دیده‌ایم که از یک نفر انتقاد کند. شاید فقط قضیه دراگان اسکوچیچ بود که صدای طارمی را درآورد و اتفاقاتی افتاد که… مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس ۸ سال قبل در مصاحبه‌ای که دهم دی ماه سال […]

مهدی طارمی بازیکنی است که کلا احترام پیشکسوتان و اهالی فوتبال را نگه می‌دارد و در تمام این سال‌ها کمتر دیده‌ایم که از یک نفر انتقاد کند. شاید فقط قضیه دراگان اسکوچیچ بود که صدای طارمی را درآورد و اتفاقاتی افتاد که…

مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس ۸ سال قبل در مصاحبه‌ای که دهم دی ماه سال ۹۴  منتشر شد، حرف‌های بسیار جالبی زد که نگاهش به زندگی را نشان می‌داد. این مصاحبه دقیقا در روزهایی انتشار یافت که منصور پورحیدری پدر باشگاه استقلال در بیمارستان بستری بود و طارمی پیرامون همین اتفاق گفت: وقتی منصورخان پورحیدری را روی تخت بیمارستان دیدم، واقعا دلم لرزید که این مرد بزرگ دچار مشکل شده است. باور کنید دنیا ارزش ندارد و حیف است که به خاطر مسائل دنیوی مقابل یکدیگر قرار بگیریم. حاضرم تا آخر لیگ پانزدهم اصلا گل نزنم اما منصورخان پورحیدری از روی تخت بلند شود و سلامتی خودش را به دست آورد.

طارمی همچنین از غلامحسین مظلومی پیشکسوت بوشهری استقلال هم تمجید کرد و گفت: ایشان سرپرست شاهین بوشهر بود و حق زیادی بر گردن من دارد. اصلا آقای گل یعنی غلامحسین‌خان مظلومی، یعنی علی‌آقای دایی، یعنی آقافرشاد پیوس.

مهاجم ملی‌پوش آن زمان پرسپولیس در ادامه این گفت‌وگوی خود با زیرنویس با اشاره به کری آرش برهانی برای پرسپولیس در فضای مجازی که اوایل زمستان سال ۹۴ سر و صدای بسیار زیادی راه انداخت و موجب واکنش تند هواداران پرسپولیس شد، تصریح کرد: شک ندارم که آرش برهانی به‌خاطر فشاری که در این مدت روی او بود چنین واکنشی نشان داد. خود استقلال در لیگ هشتم برای چند هفته پایین جدول بود اما آیا کسی به استقلال و استقلالی‌ها خندید؟ آیا کسی به مصاحبه‌های مدیرعامل وقت این باشگاه خندید؟ در همان فصل استقلال توانست قهرمان شود و حالا ما هم هفته به هفته بهتر نتیجه می‌گیریم تا هواداران پرسپولیس خوشحال شوند.

مصاحبه قدیمی طارمی

منبع: خبـر ورزشی