استقلال در آخرین بازی نیم فصل موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد پیکان عبور کند. آبی پوشان فعلا و موقتا صدرنشین لیگ برتر هستند و اگر سپاهان برابر شمس آذر تن به شکست بدهد و پرسپولیس نیز حداکثر با اختلاف کمتر از ۵ گل مس رفسنجان را شکست دهد، آنگاه تیم نکونام […]

 استقلال در آخرین بازی نیم فصل موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد پیکان عبور کند. آبی پوشان فعلا و موقتا صدرنشین لیگ برتر هستند و اگر سپاهان برابر شمس آذر تن به شکست بدهد و پرسپولیس نیز حداکثر با اختلاف کمتر از ۵ گل مس رفسنجان را شکست دهد، آنگاه تیم نکونام قهرمان نیم فصل خواهد شد.

سرمربی جوان آبی پوشان که در زمان مدیریت حجت کریمی به عنوان جانشین ساپینتو انتخاب شد، خیلی زود شاهد تغییرات مدیریتی در این باشگاه بود و پیش فصل سخت و پرحاشیه ای را با علی خطیر سپری کرد هر چند که در ادامه و با پادرمیانی های صورت گرفته، کدورت های بین طرفین بسیار کمتر شد.

حالا نکونام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود، از هواداران استقلال تشکر کرده است. متن این پست را در زیر می خوانیم: :« ساعتها روزها، هفته‌ها و ماههای عجیب و غریبی رو در کنار هم تجربه کردیم. واسه من زیباترین و عزیزترین اتفاق این چندماه، شکوه شما هواداران و جنگندگی مثال زدنی بازیکنام بود. در یک کلام شما واسه من عشقو معنی کردید. من تو این مدت ثانیه به ثانیه عشق دیدم، تلاش دیدم، گذشت و فداکاری دیدم. ممنون برای همه روزای فوق‌العاده‌ای که تو نیم فصل سختمون رقم زدین. وقتی می بینم به عشق استقلال از کجاها میاین، ساعتها منتظر میمونین که فقط تیم محبوبتونو از نزدیک ببینین، فقط میتونم واژه عشقو واسه توصیفش انتخاب کنم. اینو بدونین شماها بی نظیرین. من به تک تک شماها احترام میذارم. با هم برای استقلال»

واکنش احساسی جواد نکونام به نیم‌فصل پرحاشیه استقلال

منبع: خبـر ورزشی