یوزهای ایرانی برای سفر به قطر آماده می شوند/ اعلام فهرست اولیه تیم ملی فوتبال ایران
یوزهای ایرانی برای سفر به قطر آماده می شوند/ اعلام فهرست اولیه تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسامی بازیکن ٢٧ دعوت شده به اردوی تیم ملی را به شرح ذیل اعلام کرد: علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، سید حسین حسینی، احسان حاج صفی، میلاد محمدی، شجاع خلیل‌زاده، سید مجید حسینی، سامان فلاح، حسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی، رامین رضاییان، آریا یوسفی، روزبه […]

یوزهای ایرانی برای سفر به قطر آماده می شوند/ اعلام فهرست اولیه تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسامی بازیکن ٢٧ دعوت شده به اردوی تیم ملی را به شرح ذیل اعلام کرد:

علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، سید حسین حسینی، احسان حاج صفی، میلاد محمدی، شجاع خلیل‌زاده، سید مجید حسینی، سامان فلاح، حسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی، رامین رضاییان، آریا یوسفی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، محمد محبی، مهدی ترابی، مهدی قائدی، جواد حسین‌نژاد، مهدی طارمی، رضا اسدی، علیرضا جهانبخش، علی قلی‌زاده، سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد و شهریار مغانلو.

گفتنی است که اگرچه نام سردار آزمون در لیست فعلی تیم ملی به چشم می خورد اما حضور وی در این تیم منوط به موافقت باشگاه رم است. فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای رسمی به باشگاه رم و طبق قوانین فیفا خواستار حضور سردار آزمون در تیم ملی شده و در حال مذاکره با مسئولان رم است تا موافقت حضور این بازیکن را به دست بیاورد.

برپایه این گزارش به نقل از بخش رسانه‌ای تیم ملی، اسامی نهایی اعضای تیم ملی فوتبال روز ۱۲ دی ماه منتشر می شود. 

همچنین با برنامه‌ریزی انجام شده میان فدراسیون فوتبال و سازمان منطقه آزاد کیش، تیم ملی فوتبال اردوی نهایی خود را در این جزیره برگزار می‌کند.

بر اساس این برنامه ریزی، تیم ملی ١۴ دی ماه اردوی خود را در کیش برگزار می‌کند و در آخرین دیدار خود پیش از سفر به قطر برای حضور در جام ملت‌های آسیا در روز جمعه ١۵ دی در ورزشگاه المپیک کیش به مصاف تیم ملی بورکینافاسو خواهد رفت.

این دیدار ساعت ١٨ در ورزشگاه المپیک جزیره کیش برگزار می‌شود.

تیم ملی ایران پس از این دیدار هجدهم دی برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بصورت مستقیم از کیش به دوحه پرواز خواهد کرد.

منبع: اطلاعات انلاین