آغاز لحظه انفجار بمب انتقال امباپه در رئال یا پاریس؟
آغاز لحظه انفجار بمب انتقال امباپه در رئال یا پاریس؟

به گزارش زیرنویس، «آغاز جنگ رئال با پاریس بعد از آزادی امباپه»، این گزارش امروز (دوشنبه) نشریه آس اسپانیا از آغاز نقل و انتقالات ژانویه و رهایی ستاره فرانسوی از قید و بند برای مذاکره با هر باشگاهی است. امباپه با ارزش ۱۸۰ میلیون یورو گران قیمت ترین فوتبالیست دنیاست که اکنون مثل یک بازیکن […]

به گزارش زیرنویس، «آغاز جنگ رئال با پاریس بعد از آزادی امباپه»، این گزارش امروز (دوشنبه) نشریه آس اسپانیا از آغاز نقل و انتقالات ژانویه و رهایی ستاره فرانسوی از قید و بند برای مذاکره با هر باشگاهی است.

امباپه با ارزش ۱۸۰ میلیون یورو گران قیمت ترین فوتبالیست دنیاست که اکنون مثل یک بازیکن آزاد می‌تواند ۶ ماه مانده به پایان قراردادش با پاریس با هر باشگاهی مذاکره کند. 

گل‌های مهارتی و دریبل های کیلیان امباپه در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ را تماشا کنید.

رئال مادرید ۸ سال است که منتظر چنین روزی است تا بدون داشتن مانعی با ستاره تیم ملی فرانسه مذاکره کند. مادریدی‌ها  از سال ۲۰۱۵ به دنبال پدیده فرانسوی بودند که ۳ بار به صورت جدی برای جذب این بازیکن در این سال‌ها اقدام کردند که هر بار به دلایلی این انتقال بزرگ رخ نداد.

بر اساس گزارش نشریه مادریدی، مدیران باشگاه رئال از امروز (دوشنبه) به صورت رسمی با امباپه و مادرش وارد مذاکره می‌شوند و می‌خواهد در طی دو هفته آینده پرونده جذب این بازیکن را ببندند و منتظر رونمایی‌اش در تابستان باشند. در مقابل مدیران پاریس برنامه دارند که با ارائه پیشنهادات وسوسه برانگیز به امباپه قراردادش را تمدید کنند.

پایان پیام/





منبع: فارس