مرتضی کرمانی مقدم، پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با زیرنویس، درباره دیدار این تیم مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: وقتی نتایج این تیم در هفته‌های اخیر را می‌بینیم به نظر می‌رسد که با یک تیم دست و پا بسته و به شدت شکننده رودررو خواهیم شد اما یحیی و شاگردانش به هیچ وجه نباید فریب […]

- هشدار جدی پیشکسوت پرسپولیس به یحیی و شاگردانش/ استقلال هم با «گل به‌خودی» این تیم را برد/ بی‌شک پرسپولیس با این وضعیت بهترین تیم نیم فصل بود

مرتضی کرمانی مقدم، پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با زیرنویس، درباره دیدار این تیم مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: وقتی نتایج این تیم در هفته‌های اخیر را می‌بینیم به نظر می‌رسد که با یک تیم دست و پا بسته و به شدت شکننده رودررو خواهیم شد اما یحیی و شاگردانش به هیچ وجه نباید فریب این وضعیت را بخورند.

وی افزود: ساکت الهامی (سرمربی تیم مس) در طول سال‌های اخیر ثابت کرده در روزهای حساس می‌تواند مقابل تیم‌های بزرگ مثل سپاهان، پرسپولیس یا استقلال تیمش را طور دیگری به میدان بفرستد. این مربی چنین توانایی را دارد و به همین خاطر باید هشدار داد که مبادا امروز با چشم بسته مقابل مس رفسنجان به میدان برویم. استقلال هم روبروی این تیم با گل به خودی مدافع تیم مس برنده شد وگرنه دو امتیاز از دست داده بود.

مهاجم اسبق پرسپولیس ادامه داد: خوشبختانه با توجه به نتایج پرسپولیس در لیگ این فصل می‌بینیم که این تیم به رغم مشکلات زیادی که داشته با وجود این همه محروم و مصدوم در حال حاضر توانسته دوشادوش دیگر رقبای خودش برای کسب عنوان قهرمانی در بالای جدول باشد. آنهایی که می‌گویند پرسپولیس بد نتیجه گرفته قطعاً توقعشان خیلی بیشتر از این‌هاست وگرنه در مسابقاتی با سختی رقابت‌های این دوره از لیگ برتر به وضوح مشخص است که پرسپولیس تا اینجا بد کار نکرده.

کرمانی مقدم خاطرنشان کرد: نگاهی به تعداد امتیازات تیم‌های بالای جدولی مشخص می‌کند سپاهان با آن همه هزینه و استقلال با آن همه مهره و حمایت‌هایی که از سوی فدراسیون شده اختلاف چندانی با پرسپولیس ندارند و اگر مس را شکست بدهیم با استقلال هم امتیاز می‌شویم. تازه ما سه تن از بهترین مهره‌های تیم مان را از دست دادیم. یاسین سلمانی، مرتضی پورعلی گنجی و وحید امیری الان هفته‌هاست که کنار تیم نیستند و هرکدام شان نقش تعیین کننده ای در تیم داشتند. اگر این مسایل را در نظر بگیریم می بینیم که پرسپولیس با وجود شرکت در دو جام با این همه مصدوم و این نتایج بهترین تیم نیم فصل اول بوده است.

وی تاکید کرد: خوشحالم که شهاب زاهدی و نبیل باهویی در این هفته‌ها کم کم گل زنی را آغاز کردند و شرایط بهتری دارند. من مطمئنم این دو بازیکن از نظر روحی روانی در شرایط خوبی نبودند اما الان وضعیت بهتری دارند می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند. قطعاً یحیی گل محمدی باید بیشتر از این‌ها بازی بگیرد و آنها را در شرایط مسابقه قرار بدهد تا بتوانند خودشان را بیشتر نشان بدهند.

کرمان مقدم در پایان گفت: من مطمئنم با جذب چند مهره در پست دفاع، هافبک و خط حمله می‌توانیم در دور برگشت نتایج بهتری بگیریم و دوباره در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر کاپیتان تیم پرسپولیس ببینیم. امیدوارم آقای درویش و یحیی گل محمدی یکدل باشند تا دل هواداران در پایان فصل خوشحال شود.

منبع: خبـر ورزشی