این بار تعداد بازیکنانی که از تیم صدرنشین لیگ برتر به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند تنها دو بازیکن هستند؛ سیدحسین حسینی و روزبه چشمی. این در حالی است که استقلال در دور رفت بازی‌های لیگ برتر نمایش‌های خوبی در برابر حریفان داشته و امیر قلعه‌نویی می‌توانست تعداد بازیکنان بیشتری را به اردوی تیم ملی […]

- سرمربی استقلال بر خلاف مورایس اعتراضی ندارد!/ نکونام محترمانه با قلعه‌نویی برخورد کرد

این بار تعداد بازیکنانی که از تیم صدرنشین لیگ برتر به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند تنها دو بازیکن هستند؛ سیدحسین حسینی و روزبه چشمی.

این در حالی است که استقلال در دور رفت بازی‌های لیگ برتر نمایش‌های خوبی در برابر حریفان داشته و امیر قلعه‌نویی می‌توانست تعداد بازیکنان بیشتری را به اردوی تیم ملی فرا بخواند. بازیکنانی چون صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند و … هم به زعم کارشناسان شایسته حضور در اردوی تیم ملی بودند.

با این حال جواد نکونام اعتراضی به این موضوع ندارد و در یک برخورد محترمانه برای تیم ملی در جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقیت کرده است. البته سرمربی تیم استقلال به این موضوع اشاره کرد امیر قلعه‌نویی یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های ملی فوتبال ایران در تاریخ را در اختیار دارد و می‌تواند در جام ملت‌ها قهرمان شود. یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس هم گفته است تیم ملی با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد و هم چنین قرعه خوب می‌تواند تا فینال بازی‌ها پیش رود.

سرمربی تیم سپاهان در اردوی قبلی به این موضوع معترض شد. او گله‌مند از ازدیاد حضور بازیکنانش در اردوی تیم ملی بود و این سوال را مطرح کرد که چرا از تیم استقلال که صدرنشین لیگ برتر است کم بازیکن به تیم ملی دعوت می‌شود.

منبع: خبـر ورزشی