به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  طلایی‌پوشان اصفهانی در پنجره تابستانی به دلیل خبر‌های پر سر و صدا حسابی اخبارش نقل محافل فوتبالی بود و یک روز پیش از اینکه وارد مسابقات شوند، ترکش بمب‌هایی که منفجر می‌کردند به خودشان اصابت کرد و با دستور سازمان لیگ کارت بازی عیسی آل‌کثیر و برایان دابو […]

- روز خاص آل کثیر در قزوین

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  طلایی‌پوشان اصفهانی در پنجره تابستانی به دلیل خبر‌های پر سر و صدا حسابی اخبارش نقل محافل فوتبالی بود و یک روز پیش از اینکه وارد مسابقات شوند، ترکش بمب‌هایی که منفجر می‌کردند به خودشان اصابت کرد و با دستور سازمان لیگ کارت بازی عیسی آل‌کثیر و برایان دابو تا اصلاح قراردادهایشان صادر نشد.

این البته اولین مشکل و یا شاید حتی کوچک‌ترین مشکلی بوده که سپاهانی‌ها در این فصل با آن مواجه شده‌اند و در ادامه مسابقات آن‌ها چه در ایران و چه در آسیا با انواع و اقسام تنبیهات انضباطی مواجه شدند تا اصلا کسی دیگر ماجرای دابو و آل‌کثیر را که پس از اتفاقات مربوط به دیدار رفت الاتحاد برای طلایی‌پوشان بازی کردند به یاد نیاورد. حالا هم این مشکلات ادامه‌دار است و در حال حاضر که این مطلب نوشته می‌شود، تکلیف ۶ بازیکن سپاهان که باید قراردادهایشان اصلاح شود، مشخص نیست.

در این شرایط شاید بتوان اینطور ادعا کرد که وضعیت برای عیسی آل‌کثیر که چندی پیش قراردادش اصلاح شد، متفاوت است و او با صلابت به حضورش در اصفهان ادامه می‌دهد، اما به نظر می‌رسد تغییرات بزرگی برای سپاهان به زودی با شروع پنجره تابستانی در پیش باشد و مورایس باید برای اینکه مدیران باشگاه بتوانند قرارداد‌های بازیکنان را اصلاح کنند، از نام چند ستاره‌اش چشم‌پوشی کند.

تصویری از عیسی آل‌کثیر در آخرین تمرین سپاهان که برخلاف بسیاری از روز‌های فصل خندان و سرحال دیده می‌شود و امیدوار است در مصاف با شمس آذر برای تیمش بدرخشد. او در این فصل مدتی را به دلیل مسائل مربوط به سقف بودجه و مدتی هم به دلیل اختلاف با مورایس از ترکیب سپاهان دور شد و نمی‌خواهد اتفاقات نیم فصل اول برایش در نیم فصل دوم هم تکرار شود.
روز گذشته مدیران باشگاه نام سه بازیکن که احسان پهلوان، کاوه رضایی و هادی محمدی بودند را به‌صورت تلویحی در لیست فروش باشگاه در پنجره زمستانی قرار دادند، اما در فرصتی که پیش روی مورایس در تعطیلات وجود دارد، او در لیست خروجی دقت نظر خواهد داشت و بازیکنانی را در اردوی تیم حفظ می‌کند که در نیم فصل اول عملکرد بهتری نسبت به رقبایشان داشته‌اند.

آل‌کثیر در این فصل ۵ مسابقه به‌صورت ثابت از ابتدا در ترکیب سپاهان از ۱۴ مسابقه حضور داشته و در ۳ مسابقه هم به‌صورت بازیکن جانشین وارد زمین شده تا مجموع دقایق حضورش برای طلایی‌پوشان به عنوان پر سر و صداترین خرید تیم بیشتر از ۴۴۸ دقیقه در لیگ برتر نشود و البته در آسیا هم عیسی یک بازی را از دست داد. باید منتظر پایان نیم فصل و شروع پنجره داغ زمستانی ایران همزمان با جام ملت‌های آسیا باشیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا