فضای فوتبالی کشورمان در یک هفته گذشته تحت تاثیر آرای کمیته استیناف درباره رای کسر امتیاز کمیته انضباطی به شدت متشنج بود. پس از اتفاقات اواخر هفته گذشته و رای کمیته استیناف درباره برگرداندن امتیازات کسب شده از تیم‌های سپاهان و پرسپولیس ۴ امتیاز به باشگاه اصفهانی و یک امتیاز به پرسپولیس برگردانده شد تا […]

- سپاهان ۴ امتیاز گرفت ۹ امتیاز از دست داد!

فضای فوتبالی کشورمان در یک هفته گذشته تحت تاثیر آرای کمیته استیناف درباره رای کسر امتیاز کمیته انضباطی به شدت متشنج بود.

پس از اتفاقات اواخر هفته گذشته و رای کمیته استیناف درباره برگرداندن امتیازات کسب شده از تیم‌های سپاهان و پرسپولیس ۴ امتیاز به باشگاه اصفهانی و یک امتیاز به پرسپولیس برگردانده شد تا این دو تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر با شرایطی متفاوت به استقبال مسابقات معوقه و هفته پایانی بروند.

سپاهان با کسب ۴ امتیاز برگشتی ۳۱ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت اما این تیم در دو بازی آخر خود مقابل تیم‌های گل گهر سیرجان و مس رفسنجان با دو شکست متوالی ۶ امتیاز از دست داد تا علاوه بر ۴ امتیاز برگشتی، ۲ امتیاز دیگر هم از دست بدهد و باز هم مجدداً از استقلال عقب بیفتد. این تیم پیش از آن هم در دیدار هفته چهاردهم مقابل آلومینیوم اراک شکست خورده بود تا در همین مدت کوتاه ۹ امتیاز حساس در هفته های آخر دور رفت را از دست داده باشد.

منبع: خبـر ورزشی