اگر نمی‌خواهید سپاهان جام بگیرید اعلام کنید/ ۴سال پیش حاج‌صفی حرف خوبی زد
اگر نمی‌خواهید سپاهان جام بگیرید اعلام کنید/ ۴سال پیش حاج‌صفی حرف خوبی زد

امید نورافکن مدافع تیم سپاهان نسبت به تصمیمات حاج ملک در بازی با شمس آذر اعتراض دارد.

 

سپاهان در آخرین دیدار نیم فصل به مصاف شمس آذر قزوین رفت و در دیداری بحث برانگیز و همراه با اشتباهات داوری با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. امید نورافکن مدافع تیم سپاهان در پایان بازی در اعتراض به اتفاقات بازی گفت: به خدا قسم، باور کنید خسته شدیم. با آفسایدی که امروز گرفتند، قهرمانی نیم فصل را از سپاهان گرفتند. پارسال قهرمانی لیگ را از ما گرفتند. ۶ تا از بازیکنانمان را دوباره محروم می‌کنند، دو ساعت تا قبل از همین بازی مربی نمی‌دانست بازیکنان می‌توانند بازی کنند یا خیر؛ ۴ امتیاز کم شده، دوباره تا تیم ما جان می‌گیرد ۶ بازیکن را محروم می‌کنید. این که فوتبال نشد!

او ادامه: ۴ سال پیش احسان حاج صفی حرف خوبی زد که بروید خودتان پیدایش کنید. اگر نمی‌خواهید سپاهان جام بگیرد، بدانیم.

نورافکن در اعتراض به شرایط گفت: چیزی که سپاهان را الان به حاشیه می‌برد را خودتان می‌دانید. از تیم ما امتیاز کسر شده، تیم جان گرفته و آمده بالا، ناگهان ۴ امتیاز را بر می‌گردانند تا خوشحال می‌شویم، ۶ بازیکن اصلی را محروم می‌کنند. شما ۴ امتیاز ندهید یا بگذارید کارمان را کنیم. در استان اصفهان مردم به عشق سپاهان زندگی می‌کنند. خواهش می‌کنم آقای مسئول این کار را با سپاهان نکنید.

وی با تاکید به اتفاقات سال قبل خاطر نشان کرد: پارسال را یاد دارید. تیمی که باید مهمان باشد، خارج از خانه میزبان می‌شود و آنجا قهرمانی را گرفتند. الان گل ما ۳ متر در انساید بود، آفساید گرفتند. شهریار مغانلو را نگاه کنید که اصلا آفساید نیست. نمی‌دانم کمک داوری که جام جهانی هم بوده چرا اینگونه کرد. شما نگاه کن به بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس با گوشی به نشان دادند، گل را برگرداند.

نورافکن افزود: مورایس هم باید ناراحت باشد. مربی را از خارج می‌آوریم که تیم را قهرمان کند. با این یک امتیاز سپاهان قهرمان نیم فصل می‌شد.

وی ادامه داد: من خودم بازی نکردم ولی این رسمش نیست. مربی ما در سطح جهانی است و با این اتفاقات معلوم است که فرار می‌کند از این کشور.شما نگاه کنید نه ۱ متر، ۳ متر بیرون از آفساید است. این کارها یعنی چه؟ شما قهرمانی نیم فصل را گرفتید! شما قهرمانی پارسال را گرفتید!

همچنین در آخر تصریح کرد: مردم اصفهان به عشق سپاهان آمده بودند. این چه اشتباهی است که می‌کنید. شما نگاه کن فقط سپاهانی‌ها را اخراج می‌کنند. کاری با ما کردند که فقط استرس داریم. هر هفته یک شوک در تیم داریم. بگذارید سپاهان کار خودش را انجام دهد. سپاهان هم به اندازه دو تیم پایتخت طرفدار دارد. در اصفهان هم سپاهانی هستند، لطفاً نکنید این کار را در حق هوادار ما. مربی خارجی می‌گوید کجا آمدم من!

منبع: خبـر ورزشی