مورایس در سپاهان می‌ماند
مورایس در سپاهان می‌ماند

قزوین- سرپرست تیم سپاهان گفت: ژوزه مورایس با سپاهان قرارداد دارد و در این تیم به کار خود ادامه خواهد داد.

 

به گزارش زیرنویس، رضا فتاحی شامگاه دوشنبه پس از شکست در برابر شمس آذر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اتفاقاتی که در قزوین افتاد در جای دیگری ندیده بودم و میهمان نوازی خوبی صورت نگرفت.

وی افزود: در حالی که پایین جایگاه بانوان نزدیک به ۲ هزار نفر صندلی خالی وجود داشت اما هواداران شمس آذر را در کنار هواداران ما مستقر کردند و طبیعتاً دعوا می‌شود.

سرپرست تیم سپاهان ادامه داد: شیشه‌های اتوبوس ما نیز شکسته شده و معلوم نیست چه کسی باید جوابگوی این اتفاقات باشد.

وی با گلایه از فدراسیون عنوان کرد: تا ساعت یک ربع به ۲ نمی‌دانستیم که بازیکنان ما اجازه بازی دارند و بدون شک این بازیکن با تمرکز نمی‌تواند بازی کند.

فتاحی با بیان اینکه هیچ تخلفی نداشته‌ایم ادامه داد: خطیر ابتدا باید بداند سپاهان چه تیمی است و بعد در رابطه با این باشگاه صحبت کند.

وی با بیان اینکه از جاودانی به کمیته اخلاق شکایت کرده‌ایم، تاکید کرد: خطیر اشتباه می‌کند که در رابطه با سپاهان صحبت می‌کند.

سرپرست تیم سپاهان تصریح کرد: از داوری که در جام جهانی قضاوت کرده بعید است که گل ما را آفساید بگیرد.

وی با بیان اینکه قرارداد بازیکنان اصلاح شده است، عنوان کرد: قرارداد سال جاری هیچکدام از بازیکنان ما مشکل نداشته و تنها قرارداد فصل دوم بازیکنان ما دارای مشکل بود که در نهایت اصلاح شده است.

فتاحی با بیان اینکه استقلال و پرسپولیس سقف را رعایت نکرده‌اند، ادامه داد: چه کسی باور می‌کند که یک بازیکن این تیم ۱۶۰ میلیون گرفته باشد.

وی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر یادآور شد: ژوزه مورایس با سپاهان قرارداد دارد و در این تیم به کار خود ادامه خواهد داد.

منبع: مـهر