به گزارش زیرنویس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نجبا، جنبش مقاومت اسلامی نُجَبا عراق با انتشار بیانیه‌ای شهادت شماری از رزمندگان سلحشور یمنی طی حمله ناجوانمردانه آمریکا را تسلیت گفت و آن را مایه کمال افتخار و سربلندی جنبش انصارالله توصیف کرد. در بیانیه نجبا آمده است: ضمن تمجید از ضربات دردناک مقاومت سربلند […]

به گزارش زیرنویس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نجبا، جنبش مقاومت اسلامی نُجَبا عراق با انتشار بیانیه‌ای شهادت شماری از رزمندگان سلحشور یمنی طی حمله ناجوانمردانه آمریکا را تسلیت گفت و آن را مایه کمال افتخار و سربلندی جنبش انصارالله توصیف کرد.

در بیانیه نجبا آمده است: ضمن تمجید از ضربات دردناک مقاومت سربلند و پایدار یمن به محور شرارت آمریکایی، همراهی خود با آنان را چه در گفتار و چه در رفتار اعلام می‌کنیم؛ چرا که هم نبرد و دشمن ما و هم سرنوشت‌مان واحد و یکسان است.

النجبا بیان کرد: آنچه امروز در سرتاسر منطقه جریان دارد، در واقع نبرد حق علیه باطل است. آنها باید بدانند که سرنوشتشان حقارت و خفتی اسف‌بار است. اما پیروزی کامل و پایدار، از آنِ کسانی است که به یاری دین خدا شتافتند و در کنار مظلومان محاصره شده در غزه ایستادند.

در این بیانیه آمده است: همگان بدانند که این جنگ، دو جبهه را به‌وجود آورده و جبهه سومی در کار نیست. یک طرف، جبهه حق که مصداق آن مقاومت اسلامی عراق، جمهوری اسلامی ایران، یمن، سوریه، لبنان و همه شرافتمندانی است که در کنار غزه ایستادند؛ و در طرف دیگر، جبهه باطل که آمریکا و اسرائیل به همراه کسانی که به این محور شوم پیوستند، آن را نمایندگی می‌کنند. نفرین بر شما و ائتلاف‌تان! بدانید که نصرت الهی نزدیک است و روز نابودی شما نزدیک‌تر؛ روزی که مؤمنان از پیروزی‌شان خرسند خواهند شد.

منبع: مـهر