گل‌محمدی از روی عصبانیت استعفا داده است
گل‌محمدی از روی عصبانیت استعفا داده است

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره استعفای یحیی گل محمدی از سرمربیگری سرخپوشان اظهار کرد: ما هم مثل شما از رسانه‌ها متوجه استعفای گل محمدی شدیم، اما با استعفای او موافقت نکردیم. او باید بیاید و بگوید که مشکلاتش چه چیز‌هایی است و اگر بتوانیم مشکلات را مرتفع کنیم. هیچ نامه و بحث رسمی در […]

- گل‌محمدی از روی عصبانیت استعفا داده است

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره استعفای یحیی گل محمدی از سرمربیگری سرخپوشان اظهار کرد: ما هم مثل شما از رسانه‌ها متوجه استعفای گل محمدی شدیم، اما با استعفای او موافقت نکردیم. او باید بیاید و بگوید که مشکلاتش چه چیز‌هایی است و اگر بتوانیم مشکلات را مرتفع کنیم. هیچ نامه و بحث رسمی در این باره وجود نداشته است.  

درویش درباره اینکه با گل محمدی در مورد استعفایش صحبت نکرده است، گفت: نه، نتوانستیم با او صحبت کنیم و ان‌شاءالله ظرف فردا یا پس فردا قراری می‌گذاریم که با گل محمدی صحبت کنیم تا مشکلات را حل کنیم.  

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه فسخ قرارداد گل محمدی تا مرحله اداری پیش رفته است، گفت: فسخ قرارداد شرایطی دارد و باید کار‌هایی انجام شود. او نامه‌ای به باشگاه زده بود که اگر این شروط نباشد فسخ می‌کنم  که مسائل مالی بود که یک مقداری از آن مرتفع شد و فسخی رخ نداده بود. فرم فسخ قرارداد را باید در سازمان لیگ پر کند.  

او درباره اینکه گمانه زنی و حرف و حدیث درباره آینده سرمربیگری پرسپولیس می‌کنند، گفت: نه، ما هم به طبع مثل شما از رسانه شنیدیم و باید گل محمدی بیاید و نقطه نظراتش را بشنویم و علت این استعفا را بدانیم. او دو روز پیش یک نامه به باشگاه داد و بازیکنانی که مدنظرش  برای نیم فصل دوم بود را اعلام کرد. شاید گل محمدی  بعد از بازی به علت عصبانیت، ناراحتی و  هیجان موضوع استعفا را مطرح کرده است.

باشگاه خبرنگاران