استعفای گل‌محمدی به نفع خودش و پرسپولیس است
استعفای گل‌محمدی به نفع خودش و پرسپولیس است

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی سرخپوشان برابر تیم مس رفسنجان در هفته پایانی نیم فصل اول اظهار کرد: تیم مس رفسنجان ۵ هفته بود که نتیجه نگرفته بود و پرسپولیس کاری کرد که ساکت الهامی با تمام توانایی‌هایش در این تیم کرمانی ابقا شد. اگر مس رفسنجان برابر پرسپولیس شکست می‌خورد […]

- استعفای گل‌محمدی به نفع خودش و پرسپولیس است

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی سرخپوشان برابر تیم مس رفسنجان در هفته پایانی نیم فصل اول اظهار کرد: تیم مس رفسنجان ۵ هفته بود که نتیجه نگرفته بود و پرسپولیس کاری کرد که ساکت الهامی با تمام توانایی‌هایش در این تیم کرمانی ابقا شد. اگر مس رفسنجان برابر پرسپولیس شکست می‌خورد در آن صورت الهامی را برمی داشتند.

فنونی زاده درباره استعفای یحیی گل محمدی از سرمربیگری پرسپولیس گفت:  من یک ماه پیش گفتم که گل محمدی چیزی برای عرضه در پرسپولیس ندارد و اگر او ۲، ۳ جام برای پرسپولیس آورده میراث برانکو است. عالیشاه، امیری، بیرانوند و ترابی از دوران برانکو ماندند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اظهارات گل محمدی مبنی بر اینکه ۳ ماه قبل فسخ کرده  بود، اما باشگاه حرکت دلگرم کننده‌ای را انجام نداد، گفت: گل محمدی  چندین سال پیراهن پرافتخار پرسپولیس را پوشیده بود و بعد سرمربی این تیم شد. باید با جان و دل برای مربیگری و بازی به پرسپولیس آمد، همانند فرجی که خانه اش را فروخت و رضایت نامه اش را گرفت تا در پرسپولیس بازی کند و به این بازیکن یک پرسپولیسی اصیل می‌گویند. اما گل محمدی سر هر چیز کوچکی تمرین را تعطیل می‌کند و برای خوشگذرانی به دبی می‌رود درست نیست.

او افزود: به نظرم اکنون  گل محمدی تا ریال آخر قراردادش را می‌گیرد و مبلغ قراردادش هم هنگفت است و گران‌ترین مربی لیگ محسوب می‌شود. گل محمدی می‌دانسته که در نیم فصل دوم جایگاهی بهتر از رتبه پنجم ندارد و این هم مرهون زحمات خط دفاع به خصوص بیرانوند باید باشد. من به جرات می‌توانم بگویم که اگر بیرانوند نبود همین الان در رتبه‌های هفتم و هشتم داشتیم دست و پا می‌زدیم. به نظرم استعفا بهترین کاری بود که گل محمدی انجام داد و هم به نفع خودش و هم به نفع تیم پرسپولیس شد. مورایس هم قصد دارد از سپاهان جدا شود و به نظرم همزمان جابه جایی انجام شود و گل محمدی به تیم سپاهان برود.

فنونی زاده درباره اینکه اگر گل محمدی از پرسپولیس برود چه کسی باید جایگزینش شود،  تصریح کرد: کسی را در داخل نداریم، اما از درویش خواهش می‌کنم که اسکوچیچ را بیاورد، چون او هم مربی ارزانی است و هم با فوتبال ما آشنا است. قلی زاده هم بازیکن آزاد است و  در نیم فصل هم این بازیکن را به پرسپولیس بیاورند، چون فوق العاده بازیکن خوبی است و بازیکنانی که لطف گل محمدی شامل آن‌ها شده بود بقای خود را به لقا خود ببخشند  و بروند. این تیم پرسپولیس را هیچ کس دوست ندارد، چون فوق العاده تیم ترسو و با ارنج فوق العاده اشتباهی در زمین مسابقه قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران