پرسپولیس با لشکر نصف‌ونیمه به سمت قهرمانی نمی‌رود/ استعفای گل محمدی راه‌حل مناسبی نیست
پرسپولیس با لشکر نصف‌ونیمه به سمت قهرمانی نمی‌رود/ استعفای گل محمدی راه‌حل مناسبی نیست

امیر حسین اصلانیان مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی سرخپوشان برابر تیم مس رفسنجان در هفته پایانی نیم فصل اول اظهار کرد: متاسفانه در حالی که فکر می‌کردیم که تیم مس رفسنجان به خاطر اینکه چند بازی خود را باخته بوده است، پرسپولیس از پسش برآید، اما این اتفاق رخ نداد. بازی‌هایی که ۲، […]

- پرسپولیس با لشکر نصف‌ونیمه به سمت قهرمانی نمی‌رود/ استعفای گل محمدی راه‌حل مناسبی نیست

امیر حسین اصلانیان مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی سرخپوشان برابر تیم مس رفسنجان در هفته پایانی نیم فصل اول اظهار کرد: متاسفانه در حالی که فکر می‌کردیم که تیم مس رفسنجان به خاطر اینکه چند بازی خود را باخته بوده است، پرسپولیس از پسش برآید، اما این اتفاق رخ نداد. بازی‌هایی که ۲، ۳ موقعیت در آن‌ها ایجاد می‌شود آن قدر بی کیفیت می‌شود.

پرسپولیس باید در همه پست ها بازیکن بخرد 

او افزود: من احساس می‌کنم نیم فصل تمام شد و قانون سقف قرارداد‌ها هم حرفی بیش نبود و تیم‌هایی که خرید خوبی نکردند از جمله پرسپولیس ضرر کردند. به هر حال باید پرسپولیس به غیر از دروازه بان باید در مابقی پست ها، بازیکنان باکیفیت جذب کند.

بازیکنی که بازی را در بیاورد در پرسپولیس وجود ندارد 

اصلانیان درباره اینکه علت ناکامی پرسپولیس چیست، گفت: به نظرم پرسپولیس تیمی هست که هنوز کامل بسته نشده است و در برخی از پست‌ها بازیکنی که بیاید بازی را در بیاورد وجود ندارد و سایر بازیکنان هم کامل  و کافی نیستند. حتی آفسایدی که به اشتباه گرفته شد و گل مس رفسنجان صحیح اعلام می‌شد در آن صورت کار پرسپولیس سخت‌تر هم می‌شد، چون گولسیانی آفساید را پر کرده بود. به نظرم با این لشکر نصف و نیمه نمی‌شود به سمت قهرمانی رفت.

بازی با مس رفسنجان چنگی به دل نمی زد 

مهاجم سابق پرسپولیس درباره اینکه تیم مس رفسنجان را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: بازی مس رفسنجان هم چنگی به دل نمی‌زد، اما در هر صورت بازی پایاپای بود و بازی تماشاگر پسندی را شاهد نبودیم و بار فنی نداشت. از آن طرف، تیم سپاهان تفکرات همه را در مورد پیش بینی بهم ریخته است. این تیم ۹ امتیاز در ۳ هفته از دست داده است و ۳ باخت را تجربه کرده است. من که بازی‌های این تیم را آنالیز می‌کردم در تعجب هستم و در این لیگ چه اتفاقاتی می‌افتد.

اصلانیان درباره استعفای گل محمدی از پرسپولیس گفت: من شنیدم که مورایس هم استعفا کرد و ۲ مربی که در کورس قهرمانی هستند استعفا دادند و باید دید مدیرانشان قبول می‌کنند یا نه! به نظرم این راه حل نیست و خرید بازیکن راه حل درست است.

او درباره اینکه به نظرش استعفای گل محمدی درست نبود، گفت: به هر حال گل محمدی دارد اعتراض خود را به باشگاه اعلام می‌کند، چون او می‌گوید که بازیکن می‌خواهم.

هر کسی جای گل محمدی بیاید نمی تواند پرسپولیس را جمع کند 

مهاجم سابق پرسپولیس درباره اظهارات گل محمدی مبنی بر اینکه قراردادم را ۳ ماه پیش فسخ کردم و باشگاه حرکت مثبتی انجام نداد، گفت: به هر حال اکنون زمانی تا نیم فصل دوم وجود دارد و اگر خواسته‌های  سرمربی پرسپولیس انجام شود و بازیکن جذب شود قطعا با استعفایش موافقت نمی‌کنند. اگر با استعفای گل محمدی موافقت شود اولا که این تیم نصف و نیمه هست و هر کسی بیاید نمی‌تواند جمعش کند پس بهتر است که کسی که خودش تیم را بسته است سرجایش بماند و در ۱۵ بازی خیلی امتیاز وسط است و با خرید ۴، ۵ بازیکن می‌تواند به راحتی در کورس قهرمانی باقی بماند.

با تقویت پرسپولیس توقع قهرمانی از این تیم را داریم 

او درباره اینکه عملکرد پرسپولیس در نیم فصل اول را چطور دیده است، گفت: بازی‌هایی که سینوسی نتیجه گرفتند و یک بر هیچ برنده شدند را خیلی نمی‌شود تعیین کننده برای نیم فصل دوم باشند، چون بازی‌ها در نیم فصل دوم سخت‌تر خواهد شد و تا اینجای کار هر چه امتیاز جمع کردند به فکر بازی‌های بعدی خود باشند که قطعا با خرید چند بازیکن برای ادامه رقابت با حریفان  درست شود. به هر حال این لیگ مشخص نمی‌کند که کدام تیم در آخر فصل چه اتفاقاتی برایش رخ می‌دهد برای همین اگر یک مقدار تیم خود را تقویت کنند در آن صورت می‌شود یک مقدار توقع قهرمانی از سرخپوشان را داشت.

قهرمانی نیم فصل اول سمبلیک است 

اصلانیان درباره قهرمانی استقلال در نیم فصل اول را چطور می‌بیند، گفت: قهرمانی نیم فصل سمبلیک محسوب می‌شود و نمی‌شود گفت که قهرمانی استقلال قطعی است، چون ۱۵ بازی دیگر باقی مانده است تا تکلیف قهرمان مشخص شود.

لوکادیا گزینه مناسبی برای پرسپولیس نیست 

مهاجم سابق پرسپولیس درباره اینکه صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت لوکادیا مطرح می‌شود، گفت: لوکادیا چند ماه است که بازی نکرده است و اگر بخواهد به پرسپولیس برگردد ۶ هفته از بازی‌ها می‌گذرد و به نظرم گزینه مناسبی برای پرسپولیس نخواهد بود.

او درباره اینکه پرسپولیس در چه پست‌هایی باید بازیکن بگیرد، گفت: ما نمی‌توانیم ۱۰ بازیکن بخریم، اما حداقل ۴ بازیکن می‌توانیم در نیم فصل خریداری کنیم.

روحیه عمری را به خاطر سربازی خراب کردند 

اصلانیان درباره عملکرد عمری در این بازی گفت: به نظرم روحیه این بازیکن را  به خاطر سربازی خراب کردند و نباید این طور او را اذیت کنند. عمری جوان است و فکر می‌کنم تیم ملوان افکارش را بهم ریخته بود و باید قطعی نظر بدهند که او تا نیم فصل دوم در پرسپولیس می‌ماند یا نه!

لیگ ما در اندازه استانداردهای آسیایی نیست 

مهاجم سابق پرسپولیس درباره عملکرد تیم‌ها در نیم فصل اول را چطور دیده است، گفت: ما در اندازه استاندارد‌های آسیایی نیستیم برای اینکه اشتباهات داوری آن قدر زیاد شده است که همه می‌گویند چرا ما سیستم کمک داور ویدیویی نداریم تا اعتراضات کم شود. از آن طرف فدراسیون فوتبال یکسری قوانین را می‌گذارد که بعد همین قوانین را نقض می‌کنند و این نشان می‌دهد که مسابقات لیگ درست برگزار نمی‌شود و اصلا اسمش حرفه‌ای نیست.

شمس آذر قهرمانان بی ادعا بودند 

او درباره اینکه پدیده‌ای در لیگ امسال  بود، گفت:  تیم شمس آذر قزوین قهرمانان بی ادعا بودند. به نظرم الان اسم بردن از بازیکن پدیده درست نیست و باید فصل تمام شود.

باشگاه خبرنگاران