به تازگی و با اشاره سیلوا و تایید جواد نکونام، مدافع فصل گذشته آبی ها وارد تهران می شود تا با استقلال قرارداد دو ساله امضا کند. خبرها از تلاش استقلال برای بازگشت بازیکن قرضی یعنی محمد منتظر از تیم مس رفسنجان حکایت می کند و رضا میرزایی بازیکن مصدوم استقلال هم بعد از بازی […]

- بازیکن جدید استقلال از کجا می آید؟/ پای لیست سابق در میان است

به تازگی و با اشاره سیلوا و تایید جواد نکونام، مدافع فصل گذشته آبی ها وارد تهران می شود تا با استقلال قرارداد دو ساله امضا کند.

خبرها از تلاش استقلال برای بازگشت بازیکن قرضی یعنی محمد منتظر از تیم مس رفسنجان حکایت می کند و رضا میرزایی بازیکن مصدوم استقلال هم بعد از بازی با پیکان اشاره کرد در دور جدید تمرینات استقلال کار را با توپ را با آبی ها شروع خواهد کرد. این مسئله، معنایی جز این ندارد که بازیکن جدید استقلال یعنی رضا میرزایی هم از لیست سابق تیم است. این وینگر سرعتی فصل گذشته و در جریان بازی با تراکتور با پارگی رباط مواجه شد.

اکنون ۶ ماه از دوری این بازیکن از میادین می گذرد و به نظر می رسد برای دور برگشت بازی ها مشکلی برای همراهی استقلال ندارد. البته از آنجایی که لیست بزرگسالان استقلال در نیم فصل نخست پر شده است، میرزایی برای ورود دوباره به لیست تیم باید منتظر تایید جواد نکونام و خروج یکی از بازیکنان باشد.

همه تیم های لیگ برتری می توانند در تعطیلات زمستانی، نام ۶ بازیکن را از لیست خارج و ۶ بازیکن جدید به خدمت بگیرند.  

منبع: خبـر ورزشی