هدف ما رسیدن به فینال است/ چرا یحیی با ما صحبت نکرد؟
هدف ما رسیدن به فینال است/ چرا یحیی با ما صحبت نکرد؟

علیرضا بیرانوند در مورد حضورش در اردوی تیم ملی فوتبال اظهار کرد: اردو از امروز آغاز شده و امیدواریم بتوانیم شروع خوبی را داشته باشیم و مردم ایران را خوشحال کنیم و راجع به اینکه آیا حمایت لازم از تیم ملی صورت می‌گیرد یا خیر گفت: به نظر من کمرنگ شده است. انتظار این را […]

- هدف ما رسیدن به فینال است/ چرا یحیی با ما صحبت نکرد؟

علیرضا بیرانوند در مورد حضورش در اردوی تیم ملی فوتبال اظهار کرد: اردو از امروز آغاز شده و امیدواریم بتوانیم شروع خوبی را داشته باشیم و مردم ایران را خوشحال کنیم و راجع به اینکه آیا حمایت لازم از تیم ملی صورت می‌گیرد یا خیر گفت: به نظر من کمرنگ شده است. انتظار این را داشتم که حتی یک هفته پیش شروع کنیم که بیشتر روی تیم ملی زوم کنند. بازی‌های خیلی حساسی داریم. امیدوارم از امروز صدا و سیما و همه‌تان بیشتر از تیم ملی صحبت کنید. انشالله بچه‌ها را حمایت کنید که بتوانیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

او در مورد بازی‌های دوستانه ایران پیش از جام ملت‌ها گفت: به نظرم اتفاق خیلی خوبی است؛ اینکه بتوانیم بازی‌های دوستانه انجام بدهیم می‌تواند به ما کمک کند.

دروازه‌بان تیم ملی در مورد اینکه آیا این تیم می‌تواند قهرمان شود گفت: از زمانی که امیرخان به تیم ملی اضافه شده با بازی‌هایی که انجام دادیم و صحبت‌هایی که با یکدیگر داشتیم، ما می‌توانیم اتفاقات بزرگی را با هم رقم بزنیم. اگر بتوانیم به عنوان تیم اول صعود کنیم شاید به تیم‌هایی که مدعی هستند تا فینال نخوریم. تصمیم این است که تا فینال برسیم و آن فینال هم یک بازی است و به غیرت بچه‌ها برمی‌گردد.

بیرانوند در مورد اینکه چقدر فضای الان با جام ملت‌های قبلی تفاوت داشته گفت: نسبت به دو جام ملت‌های قبلی استرالیا و امارات که من بودم تفاوت زیاد است. بعد از چندین سال ما یک خانواده کاملاً ایرانی هستیم و این می‌تواند خیلی به ما کمک کند. همه با هم به ایران برمی‌گردیم، چون قرار نیست ۵۰ درصد تیم برود و بقیه به ایران برگردند. این خیلی مهم است و می‌تواند به ما کمک کند. همدلی که الان داریم نسبت به دو جام ملت‌های قبلی خیلی بهتر است.

بیرانوند در پاسخ به اینکه آیا با یحیی گل محمدی شب گذشته در راه برگشت به تهران صحبت کردند یا خیر گفت: اتفاقی که افتاد و ما که بین خودمان صحبت می‌کردیم و پچ پچ همیشگی مان بود این بود که چرا اصلا با ما صحبت نمی‌کند؟ این اتفاق افتاده و چرا اصلاً قبلش با ما صحبت نکرد؟ او استعفا داد، ولی من خودم این را نمی‌پذیرم، چون دوست دارم با ما ادامه بدهد. اگر استعفا داد چرا نیامد در رختکن یک جلسه ۵ دقیقه‌ای برگزار کند و صحبتی کند یا تشکری کند؟

بیرانوند ادامه داد: ما خودمان هم نمی‌دانیم که می‌خواهد چه تصمیمی بگیرد. شاید به قول آقای درویش عصبی بوده. به قول آقای درویش هنوز نامه‌ای به باشگاه نداده است. دو هفته استراحت به بازیکنان تیم پرسپولیس داده و ان شالله در این تعطیلات بتواند تصمیم خوبی بگیرد.

باشگاه خبرنگاران