به گزارش زیرنویس، روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ، سومین بخش از بیست‌ و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای کشور ، با عنوان جشنواره منطقه‌ای جاده ابریشم، از ۱۳ تا ۱۷ دی به میزبانی سمنان برگزار خواهد شد. داوران دو بخش صحنه‌ای و خیابانی این رویداد هنری به شرح زیر معرفی شدند: ولی اله شالی […]

به گزارش زیرنویس، روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ، سومین بخش از بیست‌ و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای کشور ، با عنوان جشنواره منطقه‌ای جاده ابریشم، از ۱۳ تا ۱۷ دی به میزبانی سمنان برگزار خواهد شد.

داوران دو بخش صحنه‌ای و خیابانی این رویداد هنری به شرح زیر معرفی شدند:

ولی اله شالی (مدرس دانشگاه، کارگردان، طراح و پژوهشگر)، احمد جولایی (نویسنده، پژوهشگر و مدرس تئاتر) و اصغر همت (مدرس، بازیگر و کارگردان تئاتر)، داوران بخش صحنه‌ای هستند.

همچنین، محمدعلی صادق‌حسنی (کارگردان و بازیگر تئاتر)، مسلم قاسمی (پژوهشگر و مدرس تئاتر) و رحمان هوشیاری (نویسنده و کارگردان تئاتر)، داوری بخش خیابانی جشنواره منطقه‌ای جاده ابریشم (سمنان) را برعهده خواهند داشت.

گروه‌های نمایشی استان‌های لرستان، کرمانشاه، ایلام، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، البرز، فارس با اجرای ۱۸ نمایش صحنه‌ای و ۱۱ اثر خیابانی، از ۱۳ تا ۱۷ دی، در جشنواره منطقه‌ای جاده ابریشم که به میزبانی سمنان برگزار خواهد شد، به رقابت می‌پردازند.

بیست‌و‌هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای کشور ، دی ۱۴۰۲ از استان فارس و خراسان رضوی آغاز شد و در استان‌های سمنان و آذربایجان شرقی ادامه خواهد یافت.

منتخبان این رویداد هنری‌، به چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه پیدا خواهند کرد.

منبع خبر: رکنـا