ما تور جام ملت های آسیا را با بهترین هتل‌های دوحه فراهم کرده‌ایم که فاصله کمی تا محل بازی‌های ایران دارند. در ادامه هتل‌های نزدیک به ورزشگاه‌های محل بازی ایران در جام ملت‌های آسیا را معرفی می‌کنیم. هتل گلوریا دوحه؛ نزدیک به استادیوم اجوکیشن سیتی قطر هتل ۴ ستاره گلوریا اند سوئیت دوحه، واقع در […]

ما تور جام ملت های آسیا را با بهترین هتل‌های دوحه فراهم کرده‌ایم که فاصله کمی تا محل بازی‌های ایران دارند. در ادامه هتل‌های نزدیک به ورزشگاه‌های محل بازی ایران در جام ملت‌های آسیا را معرفی می‌کنیم.

هتل گلوریا دوحه؛ نزدیک به استادیوم اجوکیشن سیتی قطر

هتل ۴ ستاره گلوریا اند سوئیت دوحه، واقع در خیابان السفلیه «شارع السفلیه»، یکی از بهترین هتل‌ها برای تماشای بازی ایران و فلسطین و بازی ایران و امارات است. این هتل تا ورزشگاه Education City Stadium که این دو بازی در آن برگزار می‌شود، ۱۵ دقیقه (با ماشین) فاصله دارد. همچنین فاصله آن با ورزشگاه Khalifa International Stadium نیز همین مدت زمان است که می‌توانید خیلی سریع برای تماشای بازی ایران و هنگ کنگ خود را به استادیوم برسانید.

فاصله هتل گلوریا دوحه تا جاذبه‌های گردشگری

از هتل گلوریا دوحه تا نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس، ۲ دقیقه پیاده‌روی لازم است و با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ایستگاه قطار برسید. سایر ویژگی‌ها و امکانات این هتل به شرح زیر است:

  • فاصله تا میا پارک و موزه ملی قطر (۵ دقیقه با ماشین)
  • کسب امتیاز  ۸/۷ از ۱۰ (از دیدگاه مسافران سایت بوکینگ)
  • دارای امکانات عالی از جمله صبحانه، استخر، پارکینگ، تراس، سالن بدنسازی، اینترنت رایگان، اتاق جلسات اداری، صرافی، رستوران با غذاهای آمریکایی، انگلیسی، غذاهای حلال و رژیم‌های گیاهی.

هتل گلوریا

هتل رامادا دوحه؛ نزدیک استادیوم خلیفه دوحه

هتل ۴ ستاره رامادا دوحه (Ramada Encore Doha By Wyndham) که نزدیک به ورزشگاه‌های Khalifa International Stadium و Education City Stadium است، یکی دیگر از بهترین هتل ها برای تماشای جام ملت های آسیا به شمار می‌رود. فاصله این هتل تا دو ورزشگاه مذکور با ماشین، ۱۵ دقیقه است. این هتل تا نزدیک‌ترین ایستگاه مترو و نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس، با پای پیاده ۱۰ دقیقه فاصله دارد. سایر ویژگی‌ها و امکانات این هتل نیز به شرح زیر است:

  • فاصله تا ساحل و موزه‌ ملی، موزه هنرهای اسلامی و پارک میا، ۵ دقیقه با ماشین
  • کسب امتیاز  ۸/۵ از ۱۰ (از دیدگاه مسافران سایت بوکینگ)
  • دارای امکاناتی از قبیل:‌ استخر آب گرم، رستوران با غذاهای بین المللی، تلویزیون ماهواره‌ای، اینترنت رایگان، مینی بار، سونا و سالن بدنسازی، صرافی، صبحانه بوفه، امکان صرف غذا در اتاق.

هتل میلینیوم دوحه

هتل چهار ستاره  Millennium Central Doh  واقع در محله «الدفنه»، تا استادیوم‌های اجوکیشن سیتی و خلیفه، ۲۰ دقیقه (با ماشین) فاصله دارد. بنابراین، اگر این هتل‌ را انتخاب کنید، خیلی سریع می‌توانید خودتان را به تماشای بازی‌ ایران و فلسطین، بازی ایران و امارات و بازی ایران و هنگ کنگ برسانید.

از هتل میلینیوم دوحه تا نزدیک‌ترین ایستگاه مترو، به نام Al Doha al Jadeda Metro Station  فقط ۳ دقیقه پیاده‌روی لازم است و برای رسیدن به نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به نام  Al Doha Jadeda Stationباید دو دقیقه پیاده‌روی کنید. سایر ویژگی‌ها و امکانات این هتل نیز به شرح زیر است:

  • هتل نزدیک به موزه هنرهای اسلامی، موزه ملی قطر و بازار سوق واقف قرار دارد.
  • کسب امتیاز  ۸/۵ از ۱۰ (از دیدگاه مسافران سایت بوکینگ)
  • دارای امکاناتی از قبیل: استخر، سالن بدنسازی، اسپا، سونا، ماساژ، اینترنت رایگان، رستوران با غذاهای بین المللی، صبحانه، امکان سرو غذا در اتاق، خدمات خشکشویی.

هتل موون پیک دوحه

هتل چهار ستاره Mövenpick Hotel Doha در مرکز شهر دوحه و نزدیک به بلوار ساحلی معروف این شهر قرار دارد. این هتل نیز با استادیوم خلیفه دوحه، ۱۵ دقیقه (با ماشین) فاصله دارد و گزینه‌ای عالی برای تماشای بازی‌های ایران فلسطین و ایران امارات است. همچنین با استادیوم اجوکیشن سیتی نیز، ۱۵ دقیقه فاصله دارد.

از هتل موون پیک دوحه تا نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس، با پای پیاده ۸ دقیقه فاصله است و نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به نام سوق واقف، در حدود ۱۵ الی ۲۰ دقیقه با این هتل فاصله دارد. سایر ویژگی‌ها و امکانات این هتل شامل:

  • فاصله تا موزه هنر اسلامی، موزه ملی قطر و سوق واقف، کمتر از ۳ دقیقه با ماشین است.
  • کسب امتیاز  ۸/۲ از ۱۰ (از دیدگاه مسافران سایت بوکینگ)
  • دارای امکاناتی از قبیل: استخر، سونا، منظره خلیج دوحه، باشگاه بدنسازی، تراس، رستوران با غذاهای بین المللی، اینترنت رایگان، صبحانه با امتیاز بالا از طرف کاربران، کافه و بار.

هتل موون پیک دوحه

هتل پولمن دوحه

هتل ۵ ستاره Pullman Doha West Bay  یکی از هتل های لوکس دوحه واقع در خلیج غربی این شهر است که با استادیوم‌ اجوکیشن سیتی فقط ۱۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد. همچنین از این هتل، پس از ۱۸ دقیقه با ماشین به استادیوم خلیفه می‌رسید. از هتل پولمن دوحه تا نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس و نزدیک‌ترین ایستگاه مترو، ۵ دقیقه پیاده‌روی لازم است. سایر ویژگی‌ها و امکانات این هتل شامل:  

  • فاصله هتل پولمن تا مرکز خرید گیت مال، ۳ دقیقه (با پای پیاده) است.
  • ۷ دقیقه پیاده‌روی با نمایشگاه‌های دوحه فاصله دارد.
  • فاصله آن تا موزه هنرهای اسلامی، ۱۰ دقیقه با ماشین و تا موزه ملی قطر ۱۱ دقیقه با ماشین است.
  • مسافت آن تا سوق واقف، ۱۲ دقیقه (با ماشین) است.
  • کسب امتیاز  ۸/۴ از ۱۰ (از دیدگاه مسافران سایت بوکینگ)
  • دارای امکاناتی از قبیل: استخر روباز، باشگاه بدنسازی، اسپا، رستوران‌ها و کافه‌های مختلف، سالن کنفرانس، اینترنت رایگان، محل بازی کودکان.

دریافت مشاوره رایگان قبل از رزرو تور جام ملت‌ها

برای سفر به قطر و تماشای بازی‌های ایران نیاز به خدماتی از قبیل ویزا قطر، هتل، بلیط هواپیما و بلیط بازی‌ها دارید. اما قبل از سفر باید درباره فاصله هتل تا ورزشگاه یا مرکز شهر و کتگوری بلیط بازی‌ها اطلاعات داشته باشید. می‌توانید برای انتخاب بهترین خدمات متناسب با سبک سفرتان به قطر از طریق شماره ۹۱۰۰۸۱۱۱-۰۲۱ از کارشناسان ما مشاوره رایگان بگیرید. همچنین می‌توانید برای اطلاع از قیمت تور جام ملت های آسیا ۲۰۲۴ به سایت نهال گشت به آدرس nahalgasht.com مراجعه نمایید.

منبع: خبـر ورزشی