به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس: ۳ اکیپ دامپزشکی در اقدامی مشترک با سازمان بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج کرخه در روستای یدی از توابع شهرستان کرخه جهت واکسیناسیون دام حضور پیدا کردند. در این اردوی جهادی سرگرد پاسدار قاسم گوروی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته مقاومت و ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس: ۳ اکیپ دامپزشکی در اقدامی مشترک با سازمان بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج کرخه در روستای یدی از توابع شهرستان کرخه جهت واکسیناسیون دام حضور پیدا کردند.

برگزاری اردوی جهادی دامپزشکی در مناطق محروم کرخه به مناسبت هفته مقاومت 

در این اردوی جهادی سرگرد پاسدار قاسم گوروی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته مقاومت و ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: حضور مستمر دامپزشکی و اردوهای جهادی در روستاها و مناطق محروم شهرستان کرخه و بررسی مشکلات دامداران و ارائه خدمات رایگان باعث ایجاد رضایتمندی مردم در این مناطق شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرخه اضافه کرد: خدمات به موقع و مؤثر دامپزشکی می تواند علاوه بر پویایی شغل و کار در روستا، با انجام واکسیناسیون و امر درمانی باعث حفظ جمعیت دامی که سرمایه اصلی روستاییان است به دنبال داشته باشد.

مشکین زاده رئیس دامپزشکی شوش و کرخه افزود: در این رزمایش جهادی تعداد ۳۳۵ رأس دام سبک و ۳۲۰ رأس دام سنگین واکسینه و همچنین ۱۶ قلاده سگ‌های گله نیز علیه بیماری هاری واکسینه شدند.

۴۶

منبع: خبـرآنلاین