به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رحمان رضایی مربی تیم ملی فوتبال جهت حضور در جام ملت‌ها در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت بازی‌های دوستانه‌ای که انجام دادیم بازی‌های مفیدی بوده و خوشبختانه نتایج خوبی هم به دست آوردیم. در حال حاضر هم کمتر از دو هفته دیگر بازی‌های جام ملت‌ها شروع […]

- جزو قدرت‌های فوتبال آسیا هستیم/ حمایت از تیم ملی کم‌رنگ‌تر شده است

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رحمان رضایی مربی تیم ملی فوتبال جهت حضور در جام ملت‌ها در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت بازی‌های دوستانه‌ای که انجام دادیم بازی‌های مفیدی بوده و خوشبختانه نتایج خوبی هم به دست آوردیم. در حال حاضر هم کمتر از دو هفته دیگر بازی‌های جام ملت‌ها شروع می‌شود. دو بازی دوستانه داریم و قطعا این بازی‌ها برای آمادگی بازیکنان است. ما هیچ‌کدام از بازی‌هایمان آسان نیست و باید هر بازی بهترین کیفیت خود را ارائه دهیم.

وی افزود: تیم ما جزو قدرت‌های آسیا است و همه تیم‌ها دوست دارند جلوی ما خوب بازی کنند. ما نباید بازی‌ها را دست کم بگیریم امیدواریم نتایج خوبی بگیریم که مردم راضی باشند.

رضایی در مورد انتقادات به تیم ملی تصریح کرد: قطعا این انتقادات می‌تواند برای ما سازنده باشد. ما ۱۰۰ درصد روی تمرکز بازیکنان کار می‌کنیم که با آرامش وارد مسابقات شوند و تیم ملی باید حمایت شود. حرف‌های بیرانوند به جا بوده و به نظر من حمایت از تیم ملی کم‌رنگ تر شده است و امیدوارم مردم پشت تیم ملی باشند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا