یحیی گل محمدی یک مقدار خسته است/ پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود
یحیی گل محمدی یک مقدار خسته است/ پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود

علی پروین پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان اظهار کرد: با توجه به اینکه بازی‌ها ۳ روز به ۳ روز برگزار می‌شود یک مقدار خستگی در وجود بازیکنان است و با این مشکلاتی که پیش آمده و از سپاهان ۴ امتیاز کم می‌کنند و بعد فردا به این تیم می‌دهند و به ضرر فوتبال […]

- یحیی گل محمدی یک مقدار خسته است/ پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود

علی پروین پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان اظهار کرد: با توجه به اینکه بازی‌ها ۳ روز به ۳ روز برگزار می‌شود یک مقدار خستگی در وجود بازیکنان است و با این مشکلاتی که پیش آمده و از سپاهان ۴ امتیاز کم می‌کنند و بعد فردا به این تیم می‌دهند و به ضرر فوتبال ما است. اگر قراره کم کنید، کم کنید و تا آخرش بایستید.  

پروین درباره اینکه سپاهانی‌ها هم از قانون سقف بودجه راضی نیستند، گفت: معلوم است که باید ناراضی باشند. فوتبال حرفه‌ای است و چرا سقف بودجه گذاشتند. مگر می‌شود چنین چیزی وجود داشته باشد. تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان را ببینید که چگونه قرارداد بستند و این یک موضوع من در آوردی است.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره اظهارات فرشاد احمد زاده در مورد اینکه یک ساعت به بازی خبر نداشتند که چه بازیکنانی محروم هستند، گفت: به نظرم فدراسیون فوتبال مقصر است. چرا باید از تیم‌های سپاهان و پرسپولیس امتیاز کم کنند و بعد برگرداندند. نگاه به مساوی بازی دیشب نکنید چرا که این تیم از لحاظ روحی و مسائل دیگر خسته بودند. پرسپولیس دوباره قهرمان می‌شود. امیدوارم در ارگان بالایی فوتبال ما چنین اتفاقاتی نیفتد و فدراسیون فوتبال باید برای مسائل داوری که زمانی که داور سوت می‌زند همه سرش می‌ریزند کاری کند.  اگر ۲، ۳ نفر را محروم کنند دیگر کسی این کار را نمی‌کند. هر داوری سوتی به اشتباه یا درست می‌زند از نیمکت هم سرش می‌ریزند. فدراسیون فوتبال ما مقصر است و نشسته و هر کاری که می‌خواهد انجام می‌دهد.  

او درباره اینکه اگر وی‌ای آر بیاید برای کاهش اعتراضات خوب نیست، گفت: بله، خیلی خوب است، اما وی‌ای آر هم آمد باز هم اعتراض کردند. به نظرم باید اعتراضات را در یک جایی قطع کنند. به نظرم بازیکنان پرسپولیس خسته هستند و این تعطیلات برایشان خوب است و این تیم قهرمان می‌شود.  

پروین درباره اینکه گل محمدی بدون اینکه به مدیرعامل پرسپولیس بگوید، استعفا داد، گفت: یحیی خسته است و او باید بماند و تیم را قهرمان کند و دل مردم را شاد کند.  

اسطوره پرسپولیس درباره اینکه چه پیامی برای هواداران سرخپوش دارد، گفت: هواداران صبور باشند و این فوتبال برد و باخت دارد و  با یک مساوی سر درویش می‌ریزند و با یک باخت سر یحیی می‌ریزند و این درست نیست. پرسپولیس ۵ سال است که قهرمان شده است و  ۳ قهرمانی سال گذشته آورده است و این‌ها را نمی‌بینند و تا یک مساوی می‌کنند سر مدیر و مربی می‌پرند.  

او درباره اینکه توقع از تیم پرسپولیس بالا است، بیان کرد: به هر حال فوتبال برد و باخت دارد. پرسپولیس مشکلی ندارد و از لحاظ روحی خسته هستند و قهرمان می‌شوند. فدراسیون فوتبال نباید این کار‌ها را کند و ۴ امتیاز  و یک امتیاز از تیم‌ها کم کند. در کنار زمین چقدر لباس شخصی راه می‌رود و بازی‌های خارج را نگاه کنیم می‌بینیم که یک لباس شخصی راه نمی‌رود و مقصر فدراسیون فوتبال است.  

پروین  گفت: یکی از مجریان تلویزیون می‌گفت که الان جلسه‌ای در فدراسیون قطر  هست و  می‌خواهند کی روش را بردارند و ان شا الله او را برداشتند تاج دوباره او را می‌آورد و سرمربی تیم ملی فوتبال می‌کند. چطور به بازیکنان تیم ملی حواله دادند و بعد از آن‌ها گرفتید.  

درویش تلاش می‌کند تا پول تهیه کند و نکونام و یحیی هم مشکل دارند و باید در اختیار باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بودجه قرار بدهند تا راحت زندگی کنند. این ۲ تیم هر سال گرفتار پول هستند و درویش می‌گوید تاکنون ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی داده است.  

باشگاه خبرنگاران