ربیعی: VAR نیاز اصلی فوتبال ایران است
ربیعی: VAR نیاز اصلی فوتبال ایران است

 به گزارش زیرنویس از اصفهان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری  قبل از دیدار با گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: می‌دانم گل گهر تیم خوبی است، در هفته گذشته هم بازی خوبی انجام داد، باشگاه دقیق و منظمی است، ما یک مسیر جدیدی را در این فصل برای ذوب‌آهن ترسیم کردیم و با […]

 به گزارش زیرنویس از اصفهان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری  قبل از دیدار با گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: می‌دانم گل گهر تیم خوبی است، در هفته گذشته هم بازی خوبی انجام داد، باشگاه دقیق و منظمی است، ما یک مسیر جدیدی را در این فصل برای ذوب‌آهن ترسیم کردیم و با همین ذهنیت و باور سعی می‌کنیم فردا به کار‌ خود ادامه دهیم.

وی افزود: هر دو تیم در شرایط خوبی هستند، بازی پیچیده‌ای از نظر تاکتیک خواهد بود، امیدوارم دو تیم سلامت باشند و هر تیمی که محق است برنده دیدار فردا باشد، از اصحاب رسانه برای پوشش خوب فوتبال اصفهان در نیم‌فصل نخست تشکر می‌کنم.

ربیعی تصریح کرد: نقل و انتقالات نیم‌فصل اجتناب‌ناپذیر است و ما هم با توجه به مصدومیت قادری و خاقانی دو جای خالی داریم، باید این جای خالی را اگر توانستیم ترمیم کنیم، نمی‌‌توانم بگویم لیست خروج داریم؛ اتفاقاتی افتاده است که پسندیده نیست در مورد آن صحبت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان این که در هفته گذشته با هیات‌مدیره و مدیرعامل در خصوص نقل‌و‌انتقالات جلسه داشتیم تا بتوانیم با توجه به بضاعت مادی باشگاه  ذوب‌آهن جاهای خالی را پر کنیم و در صورت امکان تقویت شویم؛ سعی می‌کنم در این مورد با دقت محتویات بازار تصمیم بگیریم، هر اسمی مطرح می‌شود محترم است، در بازار بحث عرضه و تقاضا باید با هم کنار بیاید.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن در گلزنی مشکل دارد و قبول دارم، سعی می‌‌کنیم بهتر شویم، ۶ بازی خانگی داشتیم، در بازی برابر هوادار و فولاد خوزستان مالک بازی بودیم و در ۴ بازی دیگر‌ مقابل سپاهان، استقلال، تراکتور و مس رفسنجان بوده تست، تیم‌هایی که در فصل گذشته شرایط خوبی داشتند.

ربیعی با بیان این که در بازی ‌های بیرون خانه دستاورد بزرگی داشتیم، خاطرنشان کرد: برای کسانی که پای ذوب‌آهن زحمت کشیدند احترام قائل هستم، بزرگترین دستاورد من تغییر ذهنیت بازیکنان است که حالا می‌دانند می‌توانند کارهای بزرگ‌تری انجام دهند، درمورد سربازها به وقت آن صحبت خواهم کرد، فردا بازی داریم و فدراسیون هم قوانینی دارد، برای تیم‌هایی هم که بازیکن سرباز می‌گیرند آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی ذوب‌آهن گفت: قرارداد‌هایی در ابتدای فصل تغییر کرد و مسائلی به وجود آمده که اگر مدیرعامل صلاح بداند در خصوص آن صحبت می‌کند؛ در خصوص ملی‌پوشان امیدوارم اگر ذوب‌آهن دیده می‌شود، بازیکنان نگاه مربی تیم ملی را به خود جلب؛ کنند، برای تیم ملی در جام ملت ها  آرزوی موفقیت دارم، امیدوارم فردا تمامی بچه‌ها با تلاش و تمرکز در بازی حاضر شوند.

وی‌ در پایان در خصوص‌ داوری گفت: سال قبل هم از داوری متضرر شدم، روی داوران فشار روانی زیادی وجود دارد چون اشتباهات مکرری رخ داده است، در بازی فولاد خوزستان دو بازیکن حریف باید اخراج می‌شدند، سعی کردم با نرمش صحبت کنم تا فشار روی داوران کنار شود، در بازی با نفت داور خیلی خوب سوت زد، VAR نیاز اصلی فوتبال ایران است.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/





منبع: فارس