تکاپوی فدراسیون شمشیربازی برای جذب مربی خارجی
تکاپوی فدراسیون شمشیربازی برای جذب مربی خارجی

در ادامه جلسات مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون های ورزشی در فاصله چند ماهه تا شروع المپیک امروز (سه شنبه) مسئولان فدراسیون شمشیربازی به آنجا رفتند تا برنامه‌های خود را ارائه کنند. در این دیدار علیرضا پورسلمان رییس فدراسیون شمشیربازی در خبری غیر منتظره عنوان کرد که امین قربانی سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر […]

- تکاپوی فدراسیون شمشیربازی برای جذب مربی خارجی

در ادامه جلسات مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون های ورزشی در فاصله چند ماهه تا شروع المپیک امروز (سه شنبه) مسئولان فدراسیون شمشیربازی به آنجا رفتند تا برنامه‌های خود را ارائه کنند.

در این دیدار علیرضا پورسلمان رییس فدراسیون شمشیربازی در خبری غیر منتظره عنوان کرد که امین قربانی سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر به دلیل برخی مسائل از سمت خود استعفا کرده است. به همین دلیل هم مسئولان این فدراسیون در تکاپو برای استخدام مربی خارجی هستند.

این در حالی است که مسئولان کمیته ملی المپیک نیز اعلام کردند در صورت مصوب شدن حضور مربی خارجی در شمشیربازی کمیته ملی المپیک جمعاً مبلغ شش هزار دلار در اختیار این فدراسیون قرار می‌دهد.

نکته عجیب در این است با توجه به نتایج عالی تیم ملی سابر در دوره هدایت امین قربانی و قطعی شدن سهمیه المپیک ایران هنوز دلیل این استعفا برای کسی مشخص نیست.

باشگاه خبرنگاران