اگرچه رابطه دایی و محمد مایلی‌کهن این روزها بسیار خوب است و طرفین فوق‌العاده حرمت یکدیگر را نگه می‌دارند اما فراموش نکرده‌ایم که تا همین چند سال قبل به‌شدت علیه یکدیگر مصاحبه می‌کردند و کار حتی به محاکم قضایی هم کشیده شد. در همین راستا پس از مصاحبه تندی که محمد مایلی‌کهن علیه علی دایی […]

اگرچه رابطه دایی و محمد مایلی‌کهن این روزها بسیار خوب است و طرفین فوق‌العاده حرمت یکدیگر را نگه می‌دارند اما فراموش نکرده‌ایم که تا همین چند سال قبل به‌شدت علیه یکدیگر مصاحبه می‌کردند و کار حتی به محاکم قضایی هم کشیده شد.

در همین راستا پس از مصاحبه تندی که محمد مایلی‌کهن علیه علی دایی در دی ماه سال ۱۳۹۰ انجام داد، شهریار هم در مقام پاسخگویی برآمد. مایلی‌کهن در مصاحبه‌ای حرف خاصی زد و مدعی شد دایی برای او حتی خاله هم نیست! این حرف با واکنش علی دایی مواجه شد و او روز دوازدهم دی ماه سال ۱۳۹۰ در پاسخ به محمد مایلی‌کهن به زیرنویس گفت: خوشبختانه من هیچ وقت برای تیم گرفتن به ملاقات دیگران نرفتم. ایشان به خاطر خانه‌نشینیِ زیاد حالا حتی فرق خاله و عمه را هم از یاد برده است! این آقا یادش رفته سه سال قبل وقتی شکایت کردم و رضایت دادم، به مغازه من آمد و گریه کرد!

علی دایی در رابطه با تحولاتی که دی ماه سال ۱۳۹۰ روی نیمکت پرسپولیس اتفاق افتاد و مصطفی دنیزلی جانشین حمید استیلی شد، به زیرنویس گفت: دنیزلی بهترین انتخاب برای پرسپولیس بود. او با سه تیم در ترکیه قهرمان شده و می‌تواند شرایط پرسپولیس را بهبود ببخشد.

زیرنویس‌گردی| علی دایی: مایلی‌کهن یادش رفته در مغازه من گریه می‌کرد!

منبع: خبـر ورزشی