به گزارش زیرنویس، چهار مرد مسلح با سلاح گرم شامگاه یکشنبه در میان مه‌گرفتی منطقه به آرامگاه منسوب به «اویس قرنی» در ۲۰ کیلومتری شمال‌غربی شهر کرمانشاه حمله کرده و پس از درگیرشدن با خادمان این محل ضریح را شکسته و مقداری وجه نقد دزدیدند. به گفته ماموستا خلیفه جواد شریفی متولی آرامگاه؛ سارقان مسلح […]

به گزارش زیرنویس، چهار مرد مسلح با سلاح گرم شامگاه یکشنبه در میان مه‌گرفتی منطقه به آرامگاه منسوب به «اویس قرنی» در ۲۰ کیلومتری شمال‌غربی شهر کرمانشاه حمله کرده و پس از درگیرشدن با خادمان این محل ضریح را شکسته و مقداری وجه نقد دزدیدند.

به گفته ماموستا خلیفه جواد شریفی متولی آرامگاه؛ سارقان مسلح با استفاده از دستگاه سنگ فرز قفل‌های آرامگاه را شکسته و حدود ۱۲ میلیون ریال وجه نقد موجود داخل آن را دزدیدند.

ماموستا شریفی توضیح داد که سارقان مسلح در جریان دزدی اخیر با ۲ نفر از خادمان و یک نفر از دکه‌‌داران نزدیک آرامگاه درگیر شده و آنها را کتک زدند اما آسیب جدی به آنها وارد نشده است. دزدان غیر از وجه نقد چیزی با خود نبرده و همه وسایل آرامگاه سر جای خودش است؛ او در عین‌حال از دستگاه‌های ذی‌ربط خواست برای ارتقای سطح امنیت منطقه تلاش کنند.

ماموستا شریفی تصریح کرد: بر اساس تصمیم مسئولان اداره اوقاف کرمانشاه قرار است آرامگاه به تجهیزات حفاظتی و دوربین مداربسته مجهز شود.وی به حضور مأموران نیروی انتظامی و سپاه در محل اشاره کرد و گفت: مأموران این دو ارگان بموقع در محل حاضر شدند و مراتب را صورت‌جلسه کردند. بررسی موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان در دست بررسی است.

منبع خبر: رکنـا