محمد محبی و مهدی قایدی فصل گذشته جز تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال بودند که روی هم ۲۰ گل از ۵۲ گل استقلال را به ثمر رساندند و البته روی گل‌های زیادی هم تاثیر گذار بودند. مهدی قایدی در ابتدای فصل راهی اتحاد کلبا شد و محمد محبی هم به تیم روستوف رفت. گفته می‌شود محمد محبی […]

- امید هواداران استقلال ناامید شد؛ بازگشت این دو ستاره امکان‌پذیر نیست!

محمد محبی و مهدی قایدی فصل گذشته جز تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال بودند که روی هم ۲۰ گل از ۵۲ گل استقلال را به ثمر رساندند و البته روی گل‌های زیادی هم تاثیر گذار بودند. مهدی قایدی در ابتدای فصل راهی اتحاد کلبا شد و محمد محبی هم به تیم روستوف رفت. گفته می‌شود محمد محبی از شرایط خود در تیم روسی راضی به نظر نمی‌رسد و تمایل دارد بار دیگر به استقلال برگردد.اما بررسی شرایط این دو بازیکن نشان می‌دهد، استقلال نمی‌تواند به همکاری دوباره با آنها خوشبین باشد.

مهدی قایدی به عنوان بازیکن قرضی راهی اتحاد کلبا شده است و طبق قانون یک بازیکن در یک فصل نمی‌تواند برای دو تیم به صورت قرضی بازی کند. از سویی محمد محبی هم به صورت قطعی و با خرید ۶۵۰ هزار یورویی راهی تیم روستوف شده است. اگر روستوف برای فروش مهدی طارمی به دنبال سود نباشد و همین مبلغ را در نظر بگیرد، استقلال توان پرداخت را ندارد و حتی اگر توان پرداخت هم داشته باشد از سقف قرارداد عبور خواهد کرد و طبیعتا سازمان لیگ مجوز بازی این بازیکن را صادر نخواهد کرد.

استقلال تا به این جای کار سیلوا را برگردانده و بعید به نظر می‌رسد جز بازگرداندن بازیکنانی چون رضا میرزایی و منتظر محمد قادر به خرید بازیکنان اسمی و کار آمد باشد. چون جذب این بازیکنان هزینه زا و غیر ممکن است و برخی از بازیکنان هم دوست دارند به بازی خود در تیم‌های خارجی ادامه دهند که می‌توان به نام‌هایی چون علی قلی زاده، علی جهانبخش و سعید عزت الهی اشاره کرد که در لیست خرید استقلال قرار دارند.  

بیشتر بخوانید: چراغ سبز مهاجم گلزن برای بازگشت به استقلال؛ اقدام خبرساز در اینستاگرام!

منبع: خبـر ورزشی