کشف احتکار ۱۵ میلیاردی قند در غرب تهران
کشف احتکار ۱۵ میلیاردی قند در غرب تهران

کارشناسان ارزش قندهای احتکار شده را بیش از ۱۵ میلیارد ریال برآورد نموده اند.

به گزارش زیرنویس، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل احتکار کالای در محدوده اتوبان فتح شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری کالای اساسی در انباری در اتوبان فتح میدان شیر پاستوریزه تخلیه و دپو و سپس به وسیله وانت به بازار ارسال می گردد.

جناب سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص گردید محل یک باب انبار کالای بازرگانی عمومی بوده که مشاهده می نمایند مقادیری قند در محل دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بوده و کالاها در سامانه جامع تجارت و انبارها نیز ثبت نگردیده است.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل ۵۳۶۰ کیلوگرم قند شکسته بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: احتکار کالا برای کشور خطر امنیتی و اقتصادی را در پی دارد. لذا از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه احتکارکالا و یا کالای قاچاق با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع خبر: رکنـا