واکنش هاشمی به بازگشت اینچه درگاهی: او رئیس فدراسیون بود و ابلاغ معنا نداشت
واکنش هاشمی به بازگشت اینچه درگاهی: او رئیس فدراسیون بود و ابلاغ معنا نداشت

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، کیومرث هاشمی وزیر ورزش در حاشیه بازدید از فدراسیون تکواندو درباره اینکه فدراسیون‌های دیگر منتظر حضور شما هستند و اینکه در مورد ژیمناستیک اعلام شده حکمی داده نشده، گفت: حضور قهرمانان در عرصه مدیریت فدراسیون‌ها برای ورزش کشور فرصت است و باید از این ظرفیت استفاده کنیم. باید بدانیم عرصه […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، کیومرث هاشمی وزیر ورزش در حاشیه بازدید از فدراسیون تکواندو درباره اینکه فدراسیون‌های دیگر منتظر حضور شما هستند و اینکه در مورد ژیمناستیک اعلام شده حکمی داده نشده، گفت: حضور قهرمانان در عرصه مدیریت فدراسیون‌ها برای ورزش کشور فرصت است و باید از این ظرفیت استفاده کنیم. باید بدانیم عرصه حضور در راس فدراسیون‌ها انتخاباتی است، ما جنایت می‌کنیم اما باید در انتخابات شرکت کنند. در کشتی، تکواندو و وزنه‌برداری این اتفاق افتاده و ما از حضور قهرمانان حمایت می‌کنیم.

وی افزود: من قرار نبود غیر از تکواندو صحبت کنم اما برای ژیمناستیک موضوعیتی وجود نداشت تا ابلاغی انجام شود. با توجه به مکاتبات فدراسیون جهانی اینچه درگاهی رئیس فدراسیون بود پس ابلاغ معنا نداشت یعنی ما ابلاغ سرپرستی بزنیم. او آمده کار انجام شود تا در رشته‌های المپیکی انتخابات برگزار شود. خوشبختانه در رشته‌های مطرح و المپیکی، فدراسیون‌ها وضعیت مناسب دارند و انتخابات‌شان برگزار شده است. تلاش این است در رشته‌های دیگر هم بتوانیم در اولین فرصت انتخابات فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند انتخابات‌شان برگزار شود.

وزیر ورزش همچنین در ادامه صحبت‌هایش در مورد استعفای سرمربی سابر شمشیربازی، تصریح کرد: من این موضوع را مطلع نیستم. این جزو وظایف فدراسیون و قابل بررسی است تا ببینند مشکل چیست. این موضوع را باید از فدراسیون بپرسید.

هاشمی در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی پرسید، گفت: حاج قاسم آنقدر بزرگ بود که ویژگی‌های زیادی داشت اما یک نکته که باید بگویم اینکه بحث روحیات پهلوانی اوست. ما در عرصه ورزش خیلی عزیزان افتخاراتی کسب کردند اما آنچه باقی مانده رفتار، اخلاق و منش پهلوانی و در مردم بودن است. مصداق در مردم بودن در حاج قاسم خلاصه می‌شود. او با وحود همه مشغله‌ها در بین مردم بود و حضور داشت‌. این بهترین ویژگی اوست و او پهلوان واقعی است.

پایان پیام/





منبع: فارس