به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، محمدحسین رحمانی مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان درباره مذاکره با چند سرمربی اظهار داشت: در حال مذاکره با ۳ سرمربی ایرانی و یک سرمربی خارجی برای هدایت تیم فوتبال این مجموعه هستیم. گزینه خارجی مورد نظرمان اروپایی است و گزینه‌های داخلی نیز همگی از مربیان شناخته‌شده کشور […]

- مذاکره باشگاه صنعت نفت آبادان با ۴ سرمربی

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، محمدحسین رحمانی مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان درباره مذاکره با چند سرمربی اظهار داشت: در حال مذاکره با ۳ سرمربی ایرانی و یک سرمربی خارجی برای هدایت تیم فوتبال این مجموعه هستیم. گزینه خارجی مورد نظرمان اروپایی است و گزینه‌های داخلی نیز همگی از مربیان شناخته‌شده کشور هستند.

وی افزود: برای تعیین سرمربی در حال پیگیری هستیم و در روز‌های آینده بعد از جمع‌بندی و اتمام مذاکرات، سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را معرفی می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در مورد حضور چند بازیکن جدید اضافه کرد: تاکنون ۳ بازیکن لیگ برتری نیز به تیم ما نزدیک شده‌اند که با توجه به نیاز‌های فنی صنعت نفت در خصوص جذب آن‌ها اقدام می‌کنیم.

 رحمانی با اشاره به احتمال جدایی برخی از بازیکنان از این تیم نیز گفت: تا این لحظه با عباس قاسم در خصوص جدا شدن توافق صورت گرفته است و فهد طالب نیز درخواست جدایی را اعلام کرده است که بعد از مذاکرات نهایی مالی، جدایی این ۲ بازیکن محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا