مارینوس اوزونیدیس، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان درنشست خبری پس از دیدار با ذوب آهن گفت: بعد از دیدار با پیکان این بازی یکی از بدترین بازی‌های گل‌گهر بود. از نمایشی که داشتیم خیلی ناراحتم و باید نگرش خودمان را عوض کنیم. اوزونیدیس افزود: انقدر عصبانی هستم که نمی‌توانم صحبت کنم و می‌ترسم چیزی […]

- اولتیماتوم سرمربی خشمگین گل گهر؛ ۲ راه برای حل این مشکل داریم!

مارینوس اوزونیدیس، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان درنشست خبری پس از دیدار با ذوب آهن گفت: بعد از دیدار با پیکان این بازی یکی از بدترین بازی‌های گل‌گهر بود. از نمایشی که داشتیم خیلی ناراحتم و باید نگرش خودمان را عوض کنیم.

اوزونیدیس افزود: انقدر عصبانی هستم که نمی‌توانم صحبت کنم و می‌ترسم چیزی بگویم که نباید بگویم! نباید نگرش ما اینطور باشد که به این شرایط و جایگاهی که هستیم راضی باشیم. اگر گل‌گهر بخواهد جزو تیم‌های بالای جدول باشد بازیکنان باید ذهنیت‌شان را عوض کنند در غیر اینصورت شانسی نداریم.

سرمربی گل‌گهر تصریح کرد: برای این موضوع ۲ راه داریم. یا باید ذهنیت‌مان را عوض کنیم یا تغییراتی در نفرات بدهیم. تعطیلات فرصت خوبیست. امیدوارم بازیکنانم بتوانند از این فرصت استفاده و ذهنیت‌شان را عوض کنند تا با ذهنیت متفاوت به تمرینات برگردند.

بیشتر بخوانید: آخرین خبر از مذاکره مدیرعامل پرسپولیس با یحیی گل محمدی

منبع: خبـر ورزشی