من فعلا مانع جدایی گل‌محمدی شدم/ به گزینه دیگری فکر نکردم
من فعلا مانع جدایی گل‌محمدی شدم/ به گزینه دیگری فکر نکردم

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره جلسه امروز با یحیی گل محمدی سرمربی این تیم اظهار کرد: گل محمدی به باشگاه آمد و جلسه دوستانه‌ای داشتیم. گل محمدی اظهار خستگی می‌کرد و می‌گفت از فضای حاکم بر فوتبال و قانون من در آوردی که گذاشتند  خسته است و اصلا روح فوتبال را از بین بردند […]

- من فعلا مانع جدایی گل‌محمدی شدم/ به گزینه دیگری فکر نکردم

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره جلسه امروز با یحیی گل محمدی سرمربی این تیم اظهار کرد: گل محمدی به باشگاه آمد و جلسه دوستانه‌ای داشتیم. گل محمدی اظهار خستگی می‌کرد و می‌گفت از فضای حاکم بر فوتبال و قانون من در آوردی که گذاشتند  خسته است و اصلا روح فوتبال را از بین بردند و دیگر تمایل به ماندن نبود و مصر به رفتن دارد. من به او گفتم که عجله نکند و ۲، ۳ روز دیگر استراحت کند و در خدمتت هستیم. من گفتم که اینجا خانه تو هست و همه با هم ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم که بر مشکلات فائق بیاییم.  

درویش درباره اینکه نامه مکتوب استعفای گل محمدی را قبول کرده است، گفت: نه، گل محمدی به باشگاه آمده بود و بحث استعفای خود را مطرح کرد و عدم  همکاری را با توافق حل کند، اما من گفتم که عجله نکند و ۲، ۳ روز صبر کند و شاید آرامشی به دست آورد تا ادامه همکاری بدهد. البته ایشان خیلی مصمم بودند، اما من قبول نکردم.  

او درباره اینکه گفته می‌شود مذاکراتی با مربیان صورت گرفته است، گفت: بعضی‌ها این حرف‌ها را می‌زنند، اما حرفه‌ای و درست نیست، که وقتی گل محمدی سرمربی ما است،   با کسی وارد مذاکره شویم و یا پیرامونش حرف بزنیم.  

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه هواداران نگران پنجره نقل و انتقالات زمستانی هستند، گفت:  ان شا الله سعی خود را در نقل و انتقالات می‌کنیم. به هر حال اول وجود و بعد سجود است. باید ببینیم که اول گل محمدی را می‌توانیم داشته باشیم و اگر داشتیم لیستی که داده اند در حد معقولات خود می‌گیریم.  

او افزود: گل محمدی گفت این دفعه استعفایم در مورد جذب بازیکن و باشگاه نیست و از فضای به وجود آمده در فوتبال  خسته شده است و اتفاقاتی که در ۳، ۴ هفته اخیر به وجود آمده  خیلی خسته کننده است و در عمر فوتبالی خود ندیدم و  برای این فوتبال نیستم و نمی‌توانم کار کنم. در غیر این صورت می‌آمدم و می‌گفتم که می‌خواهم به فلان تیم یا باشگاه می‌خواهم بروم و قصد چنین کاری را ندارم و می‌خواهم بروم استراحت کنم.  

درویش درباره اینکه اگر گل محمدی حاضر نشد تا   ادامه همکاری بدهد گزینه داخلی یا خارجی برای تیم پرسپولیس در نظر گرفتید، گفت: اصلا در این باره فکر نکردم، چون واقعا اگر نخواهیم از او بهره ببریم باید هیئت مدیره نظر بدهد و گزینه‌ها را بدهد.   

او درباره اظهارات برانکو مبنی بر اینکه مالیاتش را باشگاه پرسپولیس داده است، گفت: بله،  مالیات برانکو را ۶ ماه پیش دادیم.  

باشگاه خبرنگاران