به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، محمد ربیعی در نشست خبری پس از دیدار دو تیم ذوب آهن و گل گهر اظهار داشت: حادثه کرمان را تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم هیچ وقت از این خبرها نشنویم. بسیار ناراحت کننده بود. مخصوصا برای من که ۴ سال در آن استان کار کردم. امیدوارم […]

- یک امتیاز برای ذوب آهن کم بود

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، محمد ربیعی در نشست خبری پس از دیدار دو تیم ذوب آهن و گل گهر اظهار داشت: حادثه کرمان را تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم هیچ وقت از این خبرها نشنویم. بسیار ناراحت کننده بود. مخصوصا برای من که ۴ سال در آن استان کار کردم. امیدوارم خدا به بازماندگان‌شان سلامتی بدهد.

وی افزود: به تیم گل گهر خسته نباشید می‌گویم. برای من باشگاه بسیار محترمی است. به مدیرعامل و عوامل این باشگاه خسته نباشید می‌گویم. یکی از باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ما هستند. به تیم ذوب آهن اصفهان هم خداقوت می‌گویم. بازی‌های خانگی مثل بازی با فولاد داشتیم که خوب نبودیم ولی امروز یکی از بهترین بازی‌ها را مخصوصا به لحاظ استراتژی که مدنظرم بود، داشتیم. به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی ذوب آهن گفت: بدون تعارف تیم برتر زمین بودیم. خیلی کم به حریف فرصت دادیم و در لحظه‌های انتقال فرصت‌های بیشتری ایجاد کردیم. اگر در زدن ضربه آخر، پاس آخر یا تصمیم آخر دقت کرده بودیم حتما می‌توانستیم پیروز زمین باشیم. یک امتیاز برای ذوب آهن در این مسابقه کم بود. شایسته کسب ۳ امتیاز بودیم.

ربیعی تصریح کرد: بازیکنان ما تلاش تاکتیکی زیاد و دوندگی بالایی داشتند. در کوچک کردن فضاها عملکرد خوبی داشتیم. فاصله خطوط ما بسیار مناسب بود. برنامه ریزی ما این بود که بتوانیم از انتقال‌های سریع استفاده کنیم. ای کاش در تصمیمات و ضربات آخر بیشتر دقت می‌کردیم. سازمان دفاعی خوبی داشتیم. تیم در ۴ بازی اخیر ۴ کلین شیت داشته، می‌دانستیم گل گهر در ضربات ایستگاهی خطرناک است و این مساله را کاملا مهار کردیم. خط حمله  پرمهره گل گهر و نفرات خلاق این تیم را خیلی خوب مهار کردیم. بازهم می‌گویم یک امتیاز برای تیم ما کم بود.

سرمربی ذوب آهن درخصوص اینکه با حضور این تیم در رتبه پنجم، رویش باورها که قبلا به آن اشاره کرده بود در این تیم اتفاق افتاده، عنوان کرد: باور جدید تا حدودی رخ داده و این زمان بر است. از لحاظ مهره بضاعتی داریم اما تلاش بچه‌ها و نظمی که در بازی داریم خوب است. ۲ بازیکن‌مان را هم از دست دادیم اما در این مسیر قدم می‌زنیم.

وی افزود: قطع به یقین این مساله برای باشگاه ذوب آهن جواب می‌دهد چون تیم جوانی داریم. تیم آینده دار است و باید تقویت شود. از مدیریت کارخانه و باشگاه تشکر می‌کنم که در تلاشند تا مشکلات رفع شوند. من هم انعطاف خودم را به دوستان نشان دادم تا مشکلات را با هم برطرف کنیم. یک نیم فصل سخت را پشت سر گذاشتیم. رویش یک باور شده، ان‌شاالله پروبال دادن، آبیاری، گل دادن و میوه دادن این باور هرچه سریع تر اتفاق بیفتد. باور جدید از نظر خودم قابل لمس است.

ربیعی گفت: از اصحاب رسانه اصفهان تشکر می‌کنم. یک نیم فصل همراه ما بودند و واقعا چون دیدم حامی هر دو تیم هستند. بسیار هم حرفه‌ای عل می‌کنند. خواهشم از هواداران ذوب آهن هم این است که ما را در بازی‌های خانگی حمایت کنند. با تیم‌هایی رقابت داریم که نهایت استفاده را از میزبانی می‌کنند. امیدوارم تمرینات خوبی را در تعطیلات پشت سر بگذاریم و نقاط ضعف را ترمیم کنیم تا در نیم فصل دوم بازی‌های بهتری ارائه دهیم.

وی با اشاره به تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: برای تیم ملی که خودش را برای جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند، آرزوی توفیق دارم. ان‌شاالله امیر قلعه نویی، بازیکنان و کادر فنی  تیم ملی، یک اتفاق خوشحال کننده را برای ملت ایران به ارمغان بیاورند.

ربیعی درمورد جدایی برخی بازیکنان سرباز مانند حبیب فرعباسی و جلال مداحی، پیوستن آن‌ها به ملوان و همچنین برنامه‌های نقل و انتقالاتی، گفت: باشگاه در مورد این شرایط توضیح خواهد داد. داستانی هست که اگر نیاز بود تعریف می‌شود. من مسئولیت تیمم را بر عهده دارم. این مساله را از ۴۸ ساعت پیش به باشگاه ارجاع دادم و اگر نیاز بود صحبت‌های کافی می‌شود. اگر در منطقه‌ای دچار مشکل شویم قطعا جذب بازیکن خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا